[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waardoor dan?

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zo, ook een tijd gespeeld. Ziet er goed uit en speelt lekker. Ik vraag me wel af hoeveel variatie in de full game komt. Hoe lang blijft het leuk? Vooral daarom wacht ik even wat reviews af voordat ik hem bestel.

Kan iemand mij ook vertellen wat de Dark Zone nou precies doet. Best een tijd in rondgelopen. "Per ongeluk" ook wat spelers neergeschoten, wat niet handig bleek :) Wat is er meer te doen dan dat?

3. locoboy

locoboy Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    De servers liggen er nu voor 3 uur uit van 10.00 tot 13:00 vanwege maintenance.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ah, de beta zal dan ook wel met 1 dag uitgesteld worden :cool:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Even IB tot die tijd dus. :p

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed om te zien dat er een goed aantal mensen positief zijn. Heb net een goed aantal filmpjes (van de beta) bekeken en moet zeggen ... kolere, ziet er vet uit. Echter twijfel ik er aan of ik met deze game langer bezig zal zijn als Destiny. Mag de pret niet drukken natuurlijk. Zal vanavond eens de beta gaan spelen :)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Voor mij geen Destiny meer, een halve game leveren en 60 dollar vragen om de full game te hebben, nothx. Ben nu wel nieuwsgieriger naar Division als ik de verhalen hoor :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah je moet het niet gaan zien als een Destiny vervanger. Daarvoor is het een stuk meer RPG en heeft de game niet die Destiny itch waardoor je iedere dag "moet" inloggen. Zie me hier geen 3000 uur instoppen.

--

AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond hele tijd op Xbox One gespeeld. Bevalt weer erg goed! Vanavond de PC versie testen.. Met name benieuwd naar de graphics verschillen.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hoe laat ps4 beta??

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik weet inderdaad niet of het een game is die je lang aan je Xbox gekluisterd houdt. Maar leuk is die zeker..

13. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ik kan hier zeker een boel uren in kwijt denk ik, heerlijk om elk stukje uit te pluizen, side quests te doen en de main story uitspelen. Hoop ook dat je lekker kan grinden voor gear, dan gaat deze game voorlopig niet uit mn xbox

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik weet niet of de missies divers genoeg zijn, maar eerlijk is eerlijk, ik heb er ook nog niet heeeel veel tijd inzitten. En vandaag zijn de servers offline dus kan ik ook al niet spelen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn alweer online hoor. Waren offline voor onderhoud tot 1300.

16. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    Zie onderstaande, inclusief je eigen...

Ben bang dat het te repetitief word en missies meer van hetzelfde, maar dat moet nog blijken uiteraard als de game daadwerkelijk gereleased is. Ik koop hem in ieder geval niet op release, wacht wel een maandje tot er duidelijke reviews zijn..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat heeft dat met Watchdogs en Ubi te maken dan?
    Watchdogs is ook een totaal andere game.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Niet op reageren @Hybrid :)

19. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    Direct niet heel veel...maar WD werd ook zo gehoord door Ubisoft, sindsdien ben ik persoonlijk wat terughoudend wat betreft Ubisoft en zulke nieuwe games..

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik snap niet dat mensen op voorhand zeggen dat de game mogelijk niet divers genoeg is om leuk te blijven, dat terwijl er nog genoeg content is die in de beta gelocked is. Het concept van de basis en het uitbouwen van je wings lijkt mij erg interessant, voornamelijk omdat je op die manier (in het begin) andere builds krijgt. Daarnaast blijft het een RPG/Loot shooter, tot nu ben ik geen game tegen gekomen in dat genre zonder diversiteit. En blijkbaar is ubisoft de gebeten hond omdat ze tenminste nieuwe IP's uitbrengen die nog gefinetuned moeten worden (kijk maar naar de eerste Assassins Creed). Ik verwacht dat Watch Dogs 2 die dit jaar mogelijk uitkomt en flinke verbetering is, Ubisoft is een ontwikkelaar die luistert naar feedback.

Tot nu toe vermaak ik mij prima met de beta, de vuurgevechten zijn (nu) soms eentonig maar het gaat mij om de mogelijke loot die gedropt gaat worden. Daarnaast is het upgraden van je uitrusting leuk gedaan, ben benieuwd hoeveel mods er zijn en wat het limiet is. Ik ben tevens benieuwd hoe groot de map is.

Deel Deze Pagina