[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Wow dit ziet er goed uit op pc. Wel af en toe wat framedrops, dit heb ik ook al meerdere keren iemand in de chat zien zeggen. Hopelijk is dit opgelost in de full game.
    Missies zijn wel leuk. Laatste Tom Clancy game voor mij was Splinter Cell Conviction. Heb dit soort game wel gemist. Vooral dat je achter elk muurtje en doosje in cover kunt gaan, dat vind ik wel vet. Interface vind ik ook goed gedaan. De GPS sporen met ieder hun kleurtjes en de map, ziet er prima uit.
    Ben nu in de Dark Zone aangekomen en snap het nog niet helemaal. Ik speel solo en ben tot nu alleen maar mensen in groepjes tegen gekomen. Zitten ze ergens te wachten in een kamertje en als je ze dan wilt aanvallen komen ze opeens allemaal tevoorschijn.. :mad: Zijn die contaminated zones (rode velden op de map) nou een plaats waar je de meeste kans hebt tegenstanders tegen te komen of iets?

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vermaak mij ook prima hoor. Het is alleen even inkomen. Net een tijdje in de darkzone gelopen. Brrrr wat een enge plek. Die doet zijn naam eer aan. Liep net tegen een andere gamer aan. Die deed niets, maar ineens voor ik het besefte, lag ik dood te gaan, had die mij toch te pakken. Dus vertrouw niemand en schiet op alles zou ik zeggen.
    Volgens mij een erg leuke game voor Coop of met zijn vieren.
    Wat ik niet helemaal snap is wat die echo locaties doen, als je er 1 activeert dan zie je point clouds van mensen etc maar wat je er nou aan hebt of mee kan doen.

Om kort te zijn, mooie game.. Die ga ik zeker aanschaffen.

3. De_GnashR

De_GnashR New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij nog helpen om aan een code over voor die beta, ik wil 'm ook graag uitproberen :mad:

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    See you on the flipside!

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    De beta nu vanaf stipt 13:00uur non-stop gespeeld, PC versie high/ultra settings... Eerste indruk is alleen een beetje dubbel, geen wauw-gevoel maar ook zeker niet slecht.

Grafisch: Heel mooi en super veel oog voor detail in de speelwereld, I like! (zowel indoor als outdoor)

Gameplay/sfeer:
    Cover-based shooting blijft leuk, al vind ik de mogelijkheden qua bewegen vrij karig voor wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken. Zo'n grote stad maar toch voelt het erg beperkt aan waar je kunt gaan en waar niet. Dan de gun-play, dit was eigenlijk wel een beetje de domper van de beta voor mij. Op een of andere manier is de beleving vrij flets en steriel.
    Geen gore, weinig tot geen destructie en het maakt nagenoeg geen verschil waar je de vijanden raakt heb ik het idee. Explosies en de impact daarvan had ook wel iets intenser gemogen.
    Oftewel, ik kreeg nooit het gevoel onderdeel te zijn van een 'warzone', ook nog niet in de Darkzones terwijl daar de actie en spanning wel al een stuk beter was.

Tijdens de nacht en in de Darkzones is de sfeer goed neergezet, lekker duister en grimmig. Overdag daarentegen doet mij vrij weinig. Hoe mooi de game dan met vlagen ook uit mag zien.
    Totale beleving van alle elementen in de speelwereld voelde ook nog niet echt natuurlijk of pakkend aan. Vijanden die constant in dezelfde formaties spawnen en volledig identiek ogen. Burgers die weinig boeiends toevoegen en niet eens neergeschoten kunnen worden?? o_O Kans dat deze game hierdoor zeer snel repetitief gaat aanvoelen is zo wel heel sterk aanwezig.

Performance: Op Ultra haalde ik gemiddeld maar 41fps met geregeld drops naar 27/28. Opzich nog steeds prima speelbaar, want slow-paced gameplay, maar niet optimaal.
    High settings met wat tweaks (naar beneden) leverde nagenoeg een constante framerate van 57/58 op. Prima performance dus voor een beta vind ik. (GTX 960 2GB kaart)
    Spel leunt zwaar op de videokaart zag ik, processor gebruik viel mee. Aan RAM slokt de game ongeveer 5GB op en VRAM kwam uit op max. 1815MB...

Al met al blij dat ik de beta heb kunnen spelen en grote kans dat ik morgen nog een lange speelsessie maakt. Meer ontdekken en begrijpen van die Darkzones! :thumbs:
    Maar of ik dit zou kopen, inclusief season-pass om de game volledig te krijgen, denk het niet...

Laatst bewerkt: 29 jan 2016
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het is aardig wennen met al die opties :+

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, de PC versie maar eens aanzwengelen. Ben benieuwd met m'n GTX970. :)

Alexknl vindt dit leuk.
  8. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Beta is geïnstalleerd op de one maar kan niet starten ? Dan zegt ie van do you own this game or app.

Wtf is dit nu weer. Iemand een oplossing? Ben gewoon ingelogd op live

9. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Over halve games gesproken, ze hebben de map alvast voor je gehalveerd.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sowieso klopt die statement van Jorrie van geen kant, maar het is lekker hip om destiny en ubisoft af te kraken.

Graveheart vindt dit leuk.
  11. Niels_x360

Niels_x360 Active Member

Leuk Bevonden:
    177
    positief verrast door deze beta dit word hem wel :)

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ha, als je hun dev blogs bekeek van hoe de game eerst zou uitkomen en het uiteindelijke product.. Maar ja, argumenteren tegen fanboys :+

Daz vindt dit leuk.
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PC versie even gespeeld. Ben niet blown away door de graphics. Ziet er aardig hetzelfde uit als Xbox One en ik speel de PC versie in 1080p in Ultra graphics.

Laatst bewerkt: 29 jan 2016
  14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind hem ook erg vet.

Moet wel zeggen dat het erg repetitief wordt na een tijdje.

En in co-op spelen is veel leuker. Heb eerst 2 uren solo gespeeld, toen 2 uren met 3 vreemden. En wat een wereld van verschil qua beleving en fun factor.

Dit spel zou ik niet aanraden als je meer een solo player bent (van wat ik tot nu toe heb gespeeld).

Misschien dat ik hem toch wel haal op day two ( geen day one, want wil eerst de reviews afwachten :p ). Ubisoft staat namelijk bekend om zijn repetitieve content. Dus ga hem niet blind kopen, maar ik heb over het algemeen wel een goed gevoel bij deze game.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Framerate zal wel stuk beter zijn op de PC neem ik aan? :p

Ga deze in ieder geval in maart halen voor de One :)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iets meer de moeite gedaan om echt te onderzoeken hoe dat is gekomen en je had een ander antwoord gevonden. Argumenteren begint met argumentatie (iets waar je nu ten minste een poging tot doet). Daarnaast heb ik genoeg te klagen over die game en denk ik dat jaar 1 van destiny uiteindelijk een grote beta was.

Maar goed. The Division. Eerste dat mij opvalt 10 minuten in de game is een beetje een levenloze sfeer. Die NPC's lijden aan hetzelfde syndroom als de npc's in de AC games. Daarnaast mis ik bewegingsvrijheid of mis ik perks op het begin om te springen en rollen?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Kwa look echt wel vet vind ik persoonlijk.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, ik zocht naar het woord discussiëren :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina