Ja reviven ook ? Waar zit jouw reload/revive knop met bumper jumper dan.... Mja als je eenmaal aan die peddles gewend bent hoef je helemaal je thumbsticks niet meer los te laten.. Gebruik er nu 2 nog waarvan links reload/revive en rechts springen. Maar wat andere al zeiden... T is echt ff paar dagen wennen met die peddles en ook met die langere thumbstick
Ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend eerlijk gezegd. Spring nog steeds soms met A en krijg nog steeds kortsluiting in de brains door die peddels. Vooral als ik dan switch van class.
Gaat bij mij ook nog wel ff duren voordat ik aan dat ding gewend ben... En wat voor mij de beste button lay-out out is enzo... Zat gister te springen ipv melee te gebruiken en weet ik t wat allemaal... Net of je weer opnieuw moet leren lopen Maar hoe was iron banner gister met "de nieuwe matchmaking" gebeuren???
Met alle drie characters net rank 5 iron banner geworden. Zo ben er wel weer ff klaar mee haha. Eindelijk over de 310 ben nu met de warlock light 312 en met de titan light 305 en hunter 302.
Hoeren rift. Bungie en al die teammates mogen echt dood. De grind naar level 5 is nog nooit zo irritant geweest
Zo dan. 320 Ghost als match reward. Krijg nooit wat. Edit ; en een 320 helm op mijn warlock uit rank 5 pakketje.
Damn ik heb eigenlijk niet zo heel veel bijzonders gekregen een 318 ghost en een 315 shotgun waren de hoogste light items. Maar rift gaat wel een stuk sneller dan control zeg. Had mijn eerste character op level 5 en dacht kom ga een tweede proberen dat ging zo snel omdat je veel meer punten krijgt zelfs per daily kreeg ik 400+ punten terwijl er gewoon 125 staat in de beschrijving. Het derde characters sloeg helemaal nergens op was in drie en half uur spelen rank 5 toen ik rank 4 werd kon ik die weekly inleveren en had er nog 1 open en toen was ik meteen rank 5. Weet wel dat rift mij beter ligt dan control met de iron banner. Met control ben ik altijd een hele week bezig om 1 character op rank 5 te krijgen.
Dat ligt helemaal niet aan de gamemode... Enige dat het sneller maakt, is dat 50% van de matches in mercy eindigt.