Vind het wel vet hoor. Samen met een paar vrienden toch wel vette darkzone momenten gehad hahah. Samen met andere random gasten AI enemies knallen, extraction point gaan en rogue op ze gaan
Moet je eens in je eentje gaan rondlopen. Niet in een party zitten en je mic uitzetten. Wel Proximity chat aan laten maar net alsof doen dat je ze niet hoort. Zo droog om te horen wat ze over je zeggen dan haha. Wat Xbox One screens die ik gemaakt heb.
Hmm ik weet niet wat het is, maar zo indrukwekkend ervaarde ik het niet qua graphics. Zeker niet lelijk of zo, maar vergeleken met deze screens was het bewegend maar flets. Misschien komt dat omdat ik de game ook vrij 'flauwtjes' vind qua sfeer.
Nadat ik de bèta code heb ingevoerd dan wordt mij een code via de email die aan je Uplay-account gekoppeld zit toegestuurd?
Als het goed is wel, anders kan je altijd even zelf inloggen bij uPlay. Check je account information, daar zou dan een tabje 'Beta Acces' moeten staan helemaal rechts.
Mocht iemand het niet weten, op de Xbox One kun je de gfx ook aanpassen in de settings. In eerste instantie vond ik de game gewoon mooi maar niet meer dan dat. Toen ik detail of iets dergelijks aanpaste (ik dacht de 2de slider ofzo bij visuals) van 50 naar 90% werd het voor mij een stuk scherper en mooier.
Sowieso sharpness tussen de 80 en 100 zetten. Brightness iets omlaag en natuurlijk Chromatic Aberration uitzetten. Scheelt heel veel gelijk. Anders heeft de game best die "soft" look. Wat ik ook niet mooi vind.
Ik ben juist gek op chromatic aberration, juist gaaf. Lol. In mijn 3D werk ook heel veel gebruikt. Zoals bij deze,
Ja daar staat dat ik nergens aan mee doe Hmmm lelker vaag weer. Wil verdorie spelen haha Dit staat er bij mij, alleen nog steeds geen acces key gekregen YOU HAVE ALREADY REDEEMED YOUR BETA CODE Before the beta starts, we will send you your access key via the email address associated with your Uplay account.