1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

laatste dashboard update wat is dit?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ageQned, 23 jan 2016.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kon ff niet snel het topic vinden zo via mijn mobiel. Maar laatst was er een update op de xbox one. Mooi zou je denken, maar voor mij niet. Sommige teksen in dashboard zijn ineens Russisch ofzo, maar dat vind ik niet eens het grootste probleem. Dat is dat de helft van mijn savegames ineens corrupted zijn. De saves van the Witcher, Pes 2016 en Gears Hd doen het bijvoorbeeld niet meer. Is er een manier om die update te verwijderen?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2016
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als in terug gaan naar een oude versie? Nope. Je kan wel naar fabrieksinstellingen teruggaan, maar wanneer je weer online komt, zal je weer moeten updaten. Hoop voor je dat die saves niet echt corrupt zijn though.. Dat zou mooi kut zijn :eek:
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Helaas is dit wel het geval dus. Heb contact opgenomen met MS en er zijn hier en daar een aantal die hetzelfde hebben als mij en contact hebben opgenomen. Helaas kunnen ze hier niks meer aan veranderen wordt er gezegd.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoop dat je saves ook nog in de cloud staan?
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup maar dan wil hij ze nog niet laden. Blijft steken op 0% sychronisatie ook al wacht ik langer dan een half uur. Gelukkig dat het niet met elke game het geval is anders had ik gek geworden. Dit is ook vervelend natuurlijk vooral voor the Witcher 3 die ik nu maar laat liggen voorlopig.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig is The Witcher 3 goed genoeg dat overnieuw beginnen geen straf is.
    Al je progress en items weg, dat is dan wel weer kut...
     

Deel Deze Pagina