Nice! Erg veel zin in nieuwe maps. Iedereen speelt toch Combine en dat begint wel een beetje te vervelen. Komt Nuketown ook nog voor iedereen beschikbaar?
Ik weet niet wat er aan de hand is vanavond, maar de hit detectie is echt afschuwelijk. Ik schiet dwars door mensen heen lijkt het wel. Mijn kogels connecten niet.
Dubbel XP weekenden zijn altijd dramatisch. Dit is al zo sinds de invoering van 2x XP Iedereen presteert dan minder. Hit-detection is om te janken en iedereen lagged de pan uit. Zal morgen weer normaal zijn.
Lag heb je in alle COD's. Helaas maakt deze game nog steeds gebruik van P2P connecties. Je verbind dus met een persoon .. niet met een server die hier speciaal voor "ontworpen" is. Als wij als Nederlanders verbinden met een Amerikaan zal de Amerikaan altijd voordeel hebben. Vandaar ook het "dood gaan om hoekjes" of waardeloze hit-detection.
amerikanen hebben mn broer en ik niet heel veel last van... valt ons op dat het vaak de fransen en duitsers zijn waar we het tegen afleggen! als er in de lobby iemand zit met [ger] of [fr] in zn clantag weten wij bij voorbaat al dat we van hem niet gaan winnen en als het er 2 of meer zijn kunnen we net zo goed een andere lobby opzoeken want dan zijn we helemaal kansloos
Wat ik mezelf altijd afvraag is hoe het nou kan dat iemand die hapert (vanuit jou perspectief) jou wel kan raken ... maar jij hem niet. Erg vreemd.
Iedereen presteert minder? Ik heb nergens last van hoor, ook die lag heb ik niet zo erg ervaren. Misschien dat jullie eens moeten kijken naar jullie eigen internet
tja als wij er last van hebben, heeft de tegenpartij het niet hé lucky you haha maar het zal ongetwijfeld aan mijn internet liggen... die is te snel tijd om te downgraden!
Mwa... dit is anders. Voorheen zag je iemand gewoon soepel door de map lopen ... tussen z'n reet een wapen vandaan toveren en jou neerschieten. Sowieso een 180-no-look-ass-shot. Nu zie je mensen haperen en jou neerleggen. Groene "bar" ... maar dan nog. Dat lag compensation was op z'n hoogtepunt met AW. Valt het in Bo3 nog wel mee.
Nee. Die muren waren ook van rijstwafels gemaakt. Zelfde heb je in mindere mate in BO3. Toch wel komisch dat je met een Assault Rifle 812478107124 kogels nodig hebt om iemand te killen en je met een pistooltje van 9711294710271249012490712904710274720947190724 kilometer afstand iemand met 1 scheet omlegt.
Hele weekend nergens last van gehad, maar nu sinds een uur is het echt compleet onspeelbaar. Ook deze verdwijnt weer in de kast.
Heeft hier iemand een idee waarom bij mij de NAT op strict staat, nadat ik vorige week met hulp van Santino al mn poorten heb geforward etc?
ik heb dat ook elke keer de laatste week, nooit last van gehad! ga nu steeds voor ik het spel opstart eerst naar mijn routersettings om de dmz poort weer open te zetten... hoef ook niks te wijzigen, alleen een x op save settings klikken en hij staat open... heel apart