Hoezo teruglezen als ik hier vaak genoeg kom zodat ik alles direct kan lezen? Ik vind de ervaringen matig gedeeld, zeker tegenover de vraag om betakeys.. Edit: ok misschien ben ik wat aan het azijnzeiken.. Laten we het houden op het "maandag syndroom" En ik ben ziek hyped, dus wil ik meer horen hoe vet het is :-D
Zojuist de game nog eens opgestart om te kijken of ik nog een betere ervaring kreeg met de gameplay, maar helaas, het lijkt alleen maar minder leuk te worden voor mij... (12uur gespeeld) Voor mijn gevoel verpesten de spelers het onlinegedeelte nu ook al grotendeels voor zichzelf, iedereen probeert elkaar te naaien. Frustrerend en daar hou ik niet van. Werk je eerst samen een soort van 'missie' af, sta je te wachten op de helikopter en vlak voor de 'extraction' plaats vindt denken sommigen opeens leuk te zijn met het strooien van granaten of iemand vol in de rug te schieten. Nee bedankt, daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen. Verwijderd de content nu ook van mijn pc, gaat hem niet worden deze gameplay, ook al vind ik de game grafisch echt vet!
Komt ook door de Beta. Er is geen nadeel nu. De beta stats gaan toch niet over. Mensen hebben alles nu wel gedaan na een paar dagen. Dan maar lekker klieren in de Darkzone. Heb ik ook gedaan. Lekker mensen neerknallen. Maakt toch niet uit in de beta.
Bij je account pagina stond wel Beta I dus wie weet. Ik zie ook dat ie Xbox exclusive is, ik zou hem toch niet spelen zo vlak voor release, geef mij dan de volledige game maar.
Dus eigenlijk wil je alleen maar horen "omg deze game is zoooo vet. #fapfapvision" ? Daar zijn inderdaad weinig berichten van.
Daarom... Ontopic: Las dat in de trailers etc stukken te zien waren die niet in de game zaten, dit komt er helemaal niet in, of is dat nog niet bekend? En mocht ik straks level 20 zijn ofzo en vrienden van me level 10, hoe gaat dat dan in de darkzone?
Ik ga de game door de bèta wellicht niet eens kopen. Wat een saaie bedoeling vond ik dit. Komt wellicht door de toevoeging. TOM CLANCY'S en dat het van Ubisoft is. Los van Far Cry 3 en Black Flag, hou ik absoluut niet van Tom Clancy games en ook niet van Ubisoft. Maar wellicht loop ik mee in de hype en sta ik op release dag met het spel in me handen.. Hahahaha
Hmm ik vind het absoluut geen slecht spel, maar de beta is verre van overtuigend. Niet op een enkel aspect, maar eigenlijk in alles wel.
Mwah het idee dat het maar een heel klein stukje vd taart is, stemt mij tevreden. Het speelt zo lekker soepel, plezier genoeg, mooie gfx en wat ik gezien heb tal van mogelijkheden in de fullgame. Niet vergeten dat dit maar een mini beta is he, er was namelijk geen drol te doen op wat sidequests en 1 stukje storyline na. Dusja ik wordt dan wel blij en kijk met smart uit naar de fullgame