Inderdaad, al had ik het idee dat in de DLC wat meer haperingen zaten en wat foutjes qua gameplay. Maar dat kan ook aan mij hebben gelegen. In ieder geval was het toffe AC deel. Dus @Gakkie kopen die shit!
Ik vind dit zelf een van de betere AC games. Speelt heerlijk en ziet er goed uit. Misschien ietsje te makkelijk op sommige momenten maar dat is voor mij geen drama. Ik speel dan het lekkerst en releaxed..
Spel was in de aanbieding, dus toch maar gekocht. Ik ben nog niet zo heel ver, maar moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het tijdperk spreekt mij wel aan en London ademt een heerlijke sfeer uit. Zeker een feest der herkenning, zoals eerder vermeld. Wisselen tussen de 2 personages vind ik zeker een pluspunt. Speelt lekker weg en het is ook prettig om eens niet ergens achter te blijven hangen of een andere kant op te springen, zoals in voorgaande delen soms erg hinderlijk was. Ik hoop dat ze dit niveau vast kunnen houden voor het volgende deel. Soms toffe cutscenes en prima acties, deed zelfs een beetje denken aan Uncharted. Voorlopig vermaak ik mij hier prima mee
Ik ben het helemaal met je eens, verrassend goede game. Alleen vond ik het ergens wel jammer dat je die grapple hook hebt. Maar aan de andere kant past het weer erg in die tijd. Ook de Jack the Ripper DLC was erg tof gedaan. Weet iemand trouwens of er nog een DLC pack komt?
Ik vermaak me nu ook wel prima met de dlc. Alleen vind ik de content voor de seasonpass erg mager,maar misschien ligt dat aan mij
Vond het een heerlijke game. Speelde echt lekker weg en die grapplehook vond ik juist heel prettig. Voor mij was het een meer dan geslaagd avontuur. Als de volgende weer in deze stijl is dan sta ik vooraan om hem te kopen.
Hij werkt zeker prettig, maar vond het een beetje brekend met de AC-formule. Vroeger was het klimmen als een @Maddmonkey. Dat kan nu nog, ik weet het, maar toch vind ik het op één of andere manier jammer dat het erin zit.
Heb de game niet gespeeld. Maar zat laatst wat streams te kijken en viel me op dat het eigenlijk niet echt AC was. Had er ook meer een Batman gevoel bij met die hook en hoe de hand to hand combat was.
Ben benieuwd na alle wisselende berichten hier en mijn eigen slechte ervaringen met Unity. Morgen maar eens aan deze beginne om me zoet te houden tot aan 8 maart
Nou ik had het ook hoor na Unity. Leuke game maar liep erg slecht. Deze nieuwe telg is meteen vanaf het erste begin een, ohhhhhhwwwww zoooo kan het dus ooooooook gevoel. Prima game..have fun.
Wat een verschil met Unity zeg. Grafisch mooi, weinig glitches en popup, maar vooral veel leuker om te spelen. Als het kan speel ik met Evie, ik vind het nieuwe stealth systeem wel lekker. Alle side activities zijn ook tof en zelfs de carriages storen met niet zo. Beetje jammer van de zip line, dat maakt klimmen wat overbodig ...
Helemaal mee eens. Hoewel ik de zipline wel fijn vond. Ik speel eigenlijk altijd met een vrouwelijke character als die keuze er is. Geen idee waarom. Misschien zit er teveel oestrogeen in mijn bloed.
Nope. Was al een beetje bekend een tijdje geleden samen met die leak van Egypte. Alleen maar prima. Beter maken ze een Witcher game in Egypte. Paard terug. Hot damn. "It’s an exciting time for Assassin’s Creed. We’re only a few months removed from the debut of Jacob and Evie Frye, the stars of Assassin’s Creed Syndicate. We’re proud of the talented team in Quebec City, and all of our studios around that world that took part in bringing the Victorian London adventures of our twin Assassins to life. We truly hope you enjoy playing Assassin’s Creed Syndicate as much as our studios enjoyed making it. Also, we recently unveiled the first images of Academy Award nominee Michael Fassbender in action as our lead Assassin in the upcoming Assassin’s Creed movie that hits theaters on December 21, 2016. Having already visited the set, we can’t begin to describe how surreal and exciting it is to walk the real-world halls of Abstergo, or see the intricate replicas of Assassin weaponry. We have an outstanding cast and crew that want to honor the rich lore of Assassin’s Creed and bring a fresh perspective to the ongoing battle between Assassins and Templars that’s fit for the big screen. This year, we also are stepping back and re-examining the Assassin’s Creed franchise. As a result, we’ve decided that there will not be a new Assassin’s Creed game in 2016. Since the release of Assassin’s Creed Unity, we’ve learned a lot based on your feedback. We’ve also updated our development processes and recommitted to making Assassin’s Creed a premier open-world franchise. We’re taking this year to evolve the game mechanics and to make sure we’re delivering on the promise of Assassin’s Creed offering unique and memorable gameplay experiences that make history everyone’s playground. We’ll have more to share on all of the above soon. In the meantime, we want to say thank you to our millions of fans around the world for your continued support."