Geen foto, wel linkje voor settings: http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?38172-Tx-settings-with-patch-3-0/page4 Post 35 gebruik ik. Werkt prima voor mij.
Thanks, wat ik eigenlijk bedoel is welke FFB setting per car. Je kunt met die app van de link die ik gaf per wagen instellen. Daar kun je kiezen uit verschillende settings, zie image hieronder.. Welke vinden jullie het fijnst?
Vandaag trouwens voor het eerst met die Renault sport rs 01 gereden. Echt een vette bak. Kom ik net op het net dit tegen. Lol ook toevallig.. http://www.skoften.net/item/met_deze_renault_wordt_ontsnappen_aan_de_politie_onmogelijk
Heb van de week voor het eerst met die BMW 2002 gereden, maar ligt het aan mij of is dat ding niet voor controllers gemaakt? Zat zelf half te kutten met m'n nieuwe controller, maar op Bannochbrae kon ik welgeteld geen één bocht zonder spin doorkomen. Met dat Mazda drifthok geval lukt een rondje zonder foutje nog wel, maar die 2002 sloeg nergens op. Eén tikje tegen het pookje eeeen om.
Stanceworks Edition bedoel je dan denk ik? De originele 2002 Turbo zit er namelijk ook in. Vind het zelf wel meevallen trouwens. Het is veel throttle management, heb vorige week nog een leuke race gehad in die auto op Bathurst, met een random en UnitedArt.
Op zich is het wel een hele leuke wagen idd.. de achterkant is alleen wat losjes met standaard setup.. dat had bij mij ook meer te maken met teveel gas in de bochten idd Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Die Stanceworks ja. Op het moment van insturen ging 'ie steeds om al eigenlijk, dus ik kwam nog niet eens toe aan throttle management Probeerde van alles, maar zelfs op 50% pace, rustig rijdend een bocht proberen te halen zat er niet in.
Ik heb dat dus in de Clio Cup wagen. Kan daar écht niet mee uit de voeten helaas. Precies wat jij hebt in die 2002 Turbo maar vind ik dan weer een lekkere bak. Bathurst ging wel lekker idd toen met Racer. Vanavond wordt trouwens lastig om er bij te zijn Wiethok. Ik ga tegen beter weten in Feyenoord waarschijnlijk weer vernederd zien worden tegen Roda...
Als het al zo erg is zal ik niet eens meer gaan kijken.. ze moeten bloeden zeggen we dan Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het is ook zeker geen makkelijke auto, maar het is te doen. De eerste keer dat ik in die auto reed, haalde ik bijna iemand onbewust achteruit in.
Ik kijk het ff aan. Als het weer zo'n drama wordt als de laatste weken met Feyenoord haak ik wel aan vanavond.
Welke track is dat? Ik vind dat er wel geinige wagens zijn bijgekomen. Heb de afgelopen weken bijna geen Pcars aangehad. Van de week weer voor het eerst en ineens zag ik al die nieuwe cars erbij staan.. ( heb volgens mij tot nu toe alles gekocht wat los en vast zit) maar een heel stel van die wagens kende ik nog niet. Zitten echt wel een stel geinige bakkies tussen...
Nou zeg, had ik gewoon niet. Meteen maar gekocht. Gewoon voor de heb. Straks eens even een rondje rijden... Ik heb vanmiddag toevallig even tijd.. Joehoeee
Wel een indycar maar nog steeds geen oval?? Soms is pcars een beetje raar hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk