Wat denken jullie, tijdens Superbowl een teaser of trailer van Docter Strange? Of nog net te vroeg en eerst nog een Cap trailer.
Ik zou eerder Captain America CivilWar zeggen, ivm USA trots en de eerdere releasedatum itt Doctor Strange (April VS Oct 2016)
Black Mass, erg goede film die m'n interesse van begin tot eind vasthield. Goeie rol van Depp, goede muziek ook. 8/10
Ik vond Steve Jobs echt heel tof. Ik begrijp dat mensen hier verdeeld over zijn, maar de teksten van Aarin Sorkin zijn gewoon goed, de acteurs zijn goed en de drie scenes zijn ook heel goed. Fijne afwisseling van de normale biografieën. Thumbs up.
Ja! Gisteren ook gezien en ik vond het écht tof. Ik vond het heel interessant om het hele verhaal te vertellen rondom een aantal van die keynote speeches.
OMG FOCKING VET IK WIL ZIEN JIZZZZ BESTE FILM OOOIT KAN NIET WACHTEN JIZZZZZ als recka er niet is doe ik het maar..
He he Eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik Daarna heb ik Steve Jobs gekeken en dat vond ik dan wel weer een goede film