[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap um... :whistle:

2. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Pfff wel een hoop verschil
    En toch speelt het lekker

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laat ik op voorhand even melden dat ik de BETA (ondanks dat ik een code had) niet heb gespeeld. Echter zijn er wel een aantal dingen die me "zorgen" baren. Wat @Maddmonkey al aangeeft is dat het allemaal erg kaal/dood oogt? Tuurlijk. Detail is aanwezig ... maar je zit verdomme midden in New-York. Daar zullen vast wel meer mensen zijn? Leuk dat NPC's als een debiel voor je wegrennen ... maar het oogt allemaal bijzonder dood. Datzelfde had ik met Destiny. Prachtige werelden ... 0,0 aan "wildlife".

Voor de rest ben ik zwaar benieuwd of de missies ook blijven boeien. Ik krijg er een beetje een GTA gevoel bij (afgaande van gameplay videos). Reis hiernaartoe ... doe dit. Reis daarnaartoe, schiet. Reis daarheen en schiet. Reis daarheen en schiet. Sure, het hele loot gebeuren (krijg toch nooit wat) bevalt me wel maar ik vraag me af hoe snel deze game repetitief gaat worden.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is een virus uitgebroken he. 95% is dood. :p

Rickk en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    GTA en repetitief? Je kunt ongeveer alles in die game... hoe is dat repetitief? En in welk spel heb je wel variatie? In dat opzicht is een racegame ook alleen maar rondjes rijden namelijk.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. GTA en repetitief. Rij naar A. Rij naar B. Mol C. Rinse en repeat. GTA San Andreas was geweldig. In mijn ogen de beste GTA. Vind deel 5 (mede dankzij de waardeloze Online modus) niet echt een topper. De game is goed, maar niet geweldig. En ja, je kan alles in GTA. Leuk dat je daarvoor ook "gestraft" word ;)

En true, je hebt in geen enkel speel variatie meer. Maar dat neemt niet weg dat je maar genoegen moet nemen met wat je voorgeschoteld word.

10. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    In GTA heb je tenminste voertuigen met geniale radiozenders, eigenlijk al voldoende voor urenlang speelplezier! :+

11. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Blijft mooi hoe mensen tegen die "kale" omgeving aankijken. Als je de oorzaak bekijkt (virus) etc dan lijkt me dit toch logisch. Ik krijg er zo'n walking dead idee bij ofzo, super!

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik heb er tot nu toe ook totaal geen moeite mee. Heb mij er ook nog niet aan gestoord. Al blijf ik altijd waakzaam dat ik niet in hetzelfde schuitje beland als watchdogs. Daar heb ik mij zo in vergist... Maar die heb ik niet gespeeld voordat ik deze kocht.

13. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Watchdogs nooit gespeeld, dus geen idee. Misschien valt deze fullgame ook wel vies tegen, maar toch denk ik dat deze titel mijn game van 2016 wordt

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Een shooter met RPG in een open wereld setting dan schept hoge verwachtingen :)
    Dit zou een GOTY kunnen gaan worden, maar BF5, QB en Sea of Thieves maken ook een goeie kans.

Tom Clancy's The Division Gold Edition staat iig in de pre-order.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ga hem ook bestellen. Kan mij het ook schelen. Leef nu. Niet morgen of gisteren.
    Klik klik klik, order geplaatst.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, want fallout voelt wel degelijk levendig en explorable aan. Dat er een virus uitbraak is geweest, houdt niet in dat het logisch is dat je nergens naar binnen kan en amper interactie hebt met NPC's.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat stoort je in Destiny toch ook niet?

Fallout met deze game vergelijken slaat nergens op, vergelijk het dan met Destiny, dat zijn tenminste qua opzet dezelfde games.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    De Patrol areas in Destiny storen mij wel degelijk. Vond het een stuk leuker met de HoW toen er wolfs are prowling telkens kwam. Ik ben nu al tijden niet in Patrol geweest omdat het verre van boeiend is.

Maar dat stoort mij wel zeker. Daarnaast ben ik juist huiverig omdat exploren in Destiny ook nagenoeg afwezig is. Ik wil in RPG's kunnen exploren.

Je hoeft trouwens niet zo te overdrijven met "slaat nergens op". Slaat wel ergens op en dat is de setting. Er werd aangegeven dat het logisch is door de setting. Niet de opzet van de game.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ervan uitgaande dat the Division afspeelt in 2020, dan zal de populatie van New-York naar verwachting 9 miljoen inwoners hebben (bron). Momenteel is de oppervlakte van New-York 303 square mile (bron). Laten we ervan uitgaan dat dit in 2020 niet veel anders zal zijn. Dan komt de dichtheid van bewoners per square mile op 29.307. De spelwereld is naar schatting 3,54 square mile (bron). Wat dan weer betekend er in the Division minimaal 5.187 burgers ((29.307 * 3,54) * 0,05) moeten zijn. En dan hebben we de Agents nog niet meegerekend. Maar die streep ik weg voor de mensen die reeds gevlucht zijn door de aanwezigheid van de bandits.

Om even wat makkelijker te rekenen. 1 square mile is 2.589.988,11 vierkante meter (bron). The Division is dus 3,54 square miles wat neerkomt op 9.168.558 vierkante meter groot. 28% van de oppervlakte van New-York is weg (bron). Dat wil zeggen dat in the Division 725.196,67 vierkante meter (2.589.988,11 vierkante meter * 0,28 ) uit weg bestaat. Dus elke vierkante meter weg wordt bewandelt door 0,00715 persoon.

Als we uitgaan dat een gemiddelde weg in the Division incl. stoep een meter of 12 breed is dan heeft een weg van 100 meter lengte een oppervlakte van 1200 vierkante meter. Wat weer betekend dat op elke 100 meter weglengte in the Division 8,58 mensen zouden moeten lopen (0,00715 * 1200).

Voor wat ik in de Beta heb gezien is de dichtheid van de bewoners toch een stuk lager. Dus het is zelfs gezien het feit dat 95% van de bevolking dood is door het virus veel en veels te leeg in the Divison.

//TLDR @Rampage heeft wel degelijk een punt. :whistle:

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina