1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op YouTube eigenlijk alleen maar positieve reacties. Deze maar bestellen dan :)
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Die XO Four van mij is ook prima hoor. Goede sound, bassen, midden en hoog. Alleen jammer dat je jezelf niet hoort lullen. Normaal prettig, maar met gamen lastig. :D Dus dan zet ik hem een klein beetje scheef zodat er een kleine opening is waardoor ik mijzelf wel hoor. Niet ideaal maar prima verder...
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh damn. Ik zie net dat mijn controller gelukkig die 3.5mm audio ingang heeft. De adapter zit namelijk niet bij de PX24 :)
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je zeker de nieuwe elite controller..?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee alle nieuwe gewone controllers hebben het ook.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, de normale. De controler die ik bij de Xbox One kreeg was stuk. Ik heb een nieuwe van Microsoft gekregen en zie nu pas dat daar die aansluiting op zit.
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    TURTLE BEACH EAR FORCE STEALTH 500X DTS

    Kwam deze vanmiddag tegen, ben al even opzoek naar een goede headset. Dit leek me wel wat.
    Ik game op een xbox one, en het budget maakt me niet veel uit. Wil gewoon een goede hebben voor het gamen. Maar kan ook zijn dat ik m opzet als ik een film kijk of even wat muziek luister.

    Of hebben jullie andere/betere opties? Heb me er zelf nog niet heel erg in verdiept en heb er verder ook niet veel verstand van :p
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    De HyperX Cloud is inderdaad een goede headset, maar zeker niet surround sound voor de Xbox One. Dat werkt alleen op de PC.

    Correct me if I'm wrong, maar iedere headset die je aansluit via de controller is Stereo.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt. Surround geluid wordt gesimuleerd. En dat werkt nog best goed in de praktijk.

    @Olijke Poffer

    Vanmiddag de PX24 geprobeerd. Vond in eerste instantie het geluid erg zacht. Je kan dan de 'superhuman hearing' functie aanzetten waardoor al het geluid wat harder wordt. Een soort loudness effect. Het nadeel hiervan is dat je veel ruis hoort op de achtergrond. Het duurde dan ook even voordat ik doorhad dat je in de guide van de Xbox het volume kan aanpassen. Zeker in een game als CoD werkt het spelen met een headset prima omdat je zo veel beter voetstappen en dergelijke kan horen. Je kan de levels van het surround effect, de bass en voice monitoring afzonderlijk van elkaar instellen.

    Voor 99 Euro een prima headset, ben erg blij mee.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Surround sound wordt sowieso gesimuleerd. Het is ook bij trittons of astro's een simulatie. Echte surround is namelijk niet mogelijk met een headset.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks voor de update.. Ik denk dat ik het toch maar even bij mijn XO four hou. Klinkt ook erg goed alleen geen surround sound.. Wil ook nog een nieuwe gitaar kopen dus kan niet alles. OW ja en een wafel ijzer haha omdat ze hier gek zijn van de Luikse wafels. (Woon met 1 been in Belgiƫ)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grote voordeel van die headsets vind ik dat je ze in de controller steekt en klaar bent.
    Best knap dat al het geluid via de controller wordt doorgestuurd.
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Daarom heb ik het ook eerst over de Astro mixamp en het feit dat dat wel een goeie investering is, maar dan ICM de Hyperx Cloud.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups werkt prima alleen valt het geluid nogwel eens uit als de controller zijn verbinding verliest. Dus dan moet je de controller aanzetten maar is het geluid weg, controller weer uit en weer aan en dan pas is er weer geluid. Het is nog niet helemaal glad maar goed, verder erg handig. Al gaat de batterij van de controller wel veel sneller op met een headset eraan gekoppeld.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Controller die verbinding verliest? Dat lijkt me irritant haha.
     
  16. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze headset nu ongeveer 2 maanden. Ooit heb ik de xo four een keer opgehad. Verschil is enorm. Pluspunten: geen kabels, een hele goede accu, voice en in game geluid apart in te stellen, jezelf kunnen horen via je headset, geluid vind ik heel goed!
    Minpunt: de prijs en het gebruik van een USB poort in combinatie met de lengte van de kabel (beiden eenvoudig te verhelpen door een poort hub en een verlengkabel voor USB)

    Kortom ik ben heel tevreden over deze headset en geef hem een 9!
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat is het ook, maar ik weet het al wanneer het komt, het geluid valt dan even een paar keer weg en dan weet ik het al. Dus dat is klote inderdaad.

    Jups als ik het geld had dan wist ik het wel hahaha mja ik vind het echt wel heel veel geld.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als je een headset aan de controller verbind is de audio van een stuk mindere kwaliteit dan wanneer je hem direct met de console verbind, heb ik al gemerkt. Maar dat is ook logisch. Wel mooi dat het kan idd, of om even snel audio te hebben via oordopjes etc.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kan hem niet eens direct in de console stoppen omdat de headset geen usb heeft..
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ook geen optische ingang?
     

Deel Deze Pagina