Ik dacht dat Scrap Mechanic helemaal je van het was nu. Maar ik heb allemaal geen zin meer in dat soort dingen, daar ben ik inmiddels te oud voor. Ook voor Minecraft eigenlijk, maar ik vind het wel leuk om nog wat aan m'n stad te werken.
Ik had gisteren de map ff in Single Player opgestart, maar ik was vergeten de no fire spread mod te installeren, dus mijn halve troonzaal stond alweer in de fik of de fik was juist weg.
Ik speel nog ff Vanilla, ik ben al heel trots dat ik na al die tijd het spel wist op te starten. Je account migreren, wachtwoord vergeten, e-mail adres vergeten, etc. etc. Maar het is uiteindelijk gelukt en ik ben zelfs naar mijn stad weten te vliegen vanuit de spawn (gewoon recht naar het zuiden eigenlijk). Binnenkort maar eens ff wat mods gaan installeren, eerst even wat nuttige mods en daarna proberen een shader mod te installeren. Heb nu een Windows PC met een grafische kaart van 400 euro, dus dat moet nu toch wel kunnen draaien lijkt me.
Maar het lijkt me wel heel leuk om met jullie weer online te zijn! In je eentje offline is toch anders, ook al zat je vaak in je eentje in de server. Op een of andere manier is het toch een stuk saaier zo.
Laatst bewerkt: 2 feb 2016