Ze kleden het wel steeds verder uit dat destiny. Vanaf nu ook al geen moeite meer voor een fatsoenlijke texture.
Allemaal dikke prima hoor. Maar ... dit is nou dat "we hebben nog een heel leuk vet event gepland" gezeik van een aantal weken geleden? Een Valentijn event met een 320 Chocolade Spookje? Goed, t'is een gegeven dat de game nog steeds leuk speelt en knap dat sommige dat nu ook doen. De manier waarop Bungie de rest van de spelers nu content geeft is ronduit zielig. Echt zielig. Begrijp dan ook totaal niet waar mensen de motivatie vandaan halen om dit nog te spelen
Ik vraag het me ook af hoor. Ik was echt een fucking addict en ik kreeg het niet eens meer voor elkaar om nog te blijven spelen. Maar smaken verschillen uiteraard.. Ben benieuwd naar het event, maar vind het wel wat teleurstellend klinken. Sparrow racing was tenminste iets nieuws, ik snap nog steeds niet dat ze het eruit hebben gehaald.
Omdat je niet een addict hoeft te zijn om dit spel te spelen? Core gameplay blijft een van de meest smoothe ervaringen in FPS-land. Stoor mij bij andere games er direct aan hoe moeizaam het gaat om te springen, schieten, granaat gooien, abilities gebruiken en what not. Bij Destiny gaat dit allemaal vloeiend en dat is gewoon ontzettend knap. Lijkt wel vergeten te worden en alsof je alleen kan spelen voor loot.
Ik zeg ook niet dat je een addict hoeft te zijn om dit spel te spelen. Maar het zegt wel iets over de huidige staat van de game. En smooth? Begrijp me niet verkeerd, het speelt zeker lekker. Maar 30 fps en dikke lag dragen daar niet aan bij.
k ga de crimson doubles spelen puur omdat ik t leuk vind... Dat is eigenlijk altijd de rede dat ik een bepaalde game speel. En dat sommige mensen dat niet kunnen begrijpen.. Tja begrijp ook nie dat sommige maar blijven zeiken op een game die ze niet eens meer spelen.
*mompelt iets over Bungie-bril* Destiny is zo dood als een pier. Moet je is kijken hoe tevreden je bent als Bungie zo'n mager eventje "lanceert". Het begint steeds meer te lijken op een stel Afrikanen die een stukje vlees vinden ergens ... de tering. Je gaat van The Taken King naar Sparrow Racen naar een Chocolade Ghost!? @Maddmonkey Je zal mij ook nooit horen over de gameplay van Destiny. Die is gewoon dik in orde. "Smooth" wil ik het niet altijd noemen (verwijs je graag naar het dierenrijk aan foutmeldingen en de belachelijke lag online) ... maar kwa "core" is het inderdaad in orde. Echter heb ik (en denk @Raafie ook) iets meer nodig om daadwerkelijk weer aan de game te beginnen. @bulletproof010 Wil je nou echt dat ik hier 20 citaten, WhatApp's o.i.d hier post waarin je zegt dat het een kut game is en je er mee stopt? Ik speel de game niet meer maar denk dat ik na 1,5 jaar wel mag aangeven waar IK een schurfthekel aan heb En ja, dat doe ik het liefst meerdere malen.
Performance en gameplay zijn andere dingen natuurlijk. Performance wise valt er zeker wat te verbeteren ja. Gameplay wise is het zeer solide. En tja, ik speel de game omdat er ondanks alle mindere dingen nog steeds veel plezier zit in die gameplay. @Rampage dat is toch prima? Je geeft aan het niet te begrijpen waarom iemand het spel nog opstart. Nou, daarom dus Dat het niet voor jou geldt, lijkt mij na 4 maanden het niet gespeeld te hebben wel duidelijk. Vermaak je dan lekker met andere spellen totdat je het spel wel weer op wil starten.
Pfff weer dat zure gezeik van mensen die niet meer spelen met die irritante posts waarin ze onbegrip tonen voor de mensen die wel spelen. Ga lekker wat anders doen dan. Zo soepel qua gameplay is niet 1 andere shooter. En nu ben ik weer klaar. Vanavond Crimson Doubles en raiden
Nja, mijn poppetje doet dingen wel vloeiend ja. De lag zorgt inderdaad online voor kloppende aders Maarja, iedereen speelt uiteindelijk games voor het plezier neem ik aan. Dat is hier niet anders Ik haal nog steeds plezier eruit om een beetje te kloten in de raid (of zelfs nog mensen onverwachts voor het eerst door HM kings fall heen te helpen).
Oh de "Bungie bril comment" heb soms ik het gevoel dat ik tegen en 16 jarige jongen praat dan tegen een volwassen man. Ik zeg nergens dat ik tevreden ben. Zeg alleen dat ik het ga spelen. Destiny staat hier ook niet meer aan iedere dag. Doe meestal een raid of de raid challenges en dat is het wel weer. Laatste IB heb ik ook niet gespeeld met name omdat het Rift was. Waar ik dus niet tevreden over was. Dit event wil ik wel even checken door de mechanics en dat er een kans op een 320 ghostmaakt het nog iets interessanter. Dat is mijn reden dat ik het opstart.
En omdat het een publiek forum is mag ik reageren op de zure reacties. Krijg bijna het idee dat je de game niet meer leuk mag vinden. Als het gebeurd dat ik er klaar mee ben heb ik wel wat beters te doen als in een topic van een voor mij dode game te bezoeken om te roepen: KUTGAME, WEINIG CONTENT, KUTGAME. maar dat ben ik. Laat de mensen die het wel leuk vinden toch in hun waarde en probeer ze niet te overtuigen van hoe kut de game is geworden.