Dus je haalt een season pass voor de nieuwe mappen zodat je wat nieuws in de game krijgt maar als iemand anders ze een maand eerder krijgt dan wil je ze niet meer ??
Beetje late reactie. Ik snap dat je headshots moet maken voor het unlocken van camo's, maar je krijgt ook XP voor het unlocken van camo's, daar doelde ik op.
Ben blij dat de PS4 gebruikers de mappen eerder hebben. Zo kan Treyarch mooi alles eruit halen aan glitches. Net een patch van 7,8GB op de XBOX. Lees dat de PS4 ook weer een patch heeft die de Vesper nerfed Hopelijk komt die ook nu naar de Xbox...
na de update gisteren was het inderdaad drama... geen enkele fatsoenlijke pot gespeeld, werkelijk elke keer flut verbindingen bij iedereen en tot 5x aan toe host migration en een paar x lost connection to host! kreeg black ops 2 flashbacks
Matchmaking is na zo'n patch altijd drama. Hoe dan ook, heb prima potjes kunnen spelen. Schijnt dat de PS4 gisteren ook een update heeft gehad die een aantal nieuwe wapens heeft toegevoegd? Ben heel benieuwd! Tevens een nerf voor de Vesper?
Ja klopt. Als je een offline custom game start kan je ze aan/uit zetten en proberen. Op reddit staan veel filmpjes/screenshots.
Die M2 Raider is toch een Shieva? Goed ... in BO2 had je de FAL en SMR. Beide beest wapens voor deze generfed werden. Het geluid van de reload van de M2 ... man, dikke piemel werk. Hopelijk doet Treyarch het niet als SledgeHammer door die dingen achter CryptoKeys te zetten. Gisteren overigens in Kill Confirmed 29-0 gehaald met de Weevil. Leuk wapen maar absoluut niet constant. Twijfel nog steeds over de attachments die ik erop laat staan. Heb nu Extended Mag, Fast Mag, Grip en Rapid Fire. Ene moment maai je door 6 man heen, ander moment heb je je 70 (!) kogels nodig om 1 iemand neer te krijgen. Wel klote ... moest nog 1 kill en dan had ik m'n Nuclear te pakken. Ga ik dood door zo'n kut Hellstorm Missile die buiten ontploft. Damn you blast radius! Ach, vanavond nog maar is proberen. UAV - C-UAV en HATR.
Nieuwe wapens nu beschikbaar via black market drops http://charlieintel.com/2016/02/09/new-weapons-now-available-in-black-ops-3s-black-market/
Vind het idd ook stom want nu kan 99% van de mensen nooit met deze wapens spelen want de kans dat je ze krijgt is denk ik best klein als je geen supply drops met cod punten gaat kopen. Had ze dan voor in de eerste dlc gedaan en voor mensen die de dlc niet kopen als nog in de supply drops Al denk ik dat die keuze eerder bij Activision ligt dan bij Treyarch
denk dat ze alleen in de supplydrops zitten die je koopt met points... mn broer en ik voelden al zoiets aankomen en de afgelopen maand alle cryptokeys opgespaard en gisteravond voor bijna 1200 keys aan supplydrops geopend! denk je dat 1 van ons een wapen had?? nee hoor...
Zonder keys te kopen heb ik wel zo'n butterfly knife, dus die vorige waren theoretisch wel te krijgen zonder het kopen van keys. Verder vind ik het ontzettend jammer dat ook deze Cod niet ontkomt aan dit soort microtransactions. Met die butterfly knife, wrench en brass knuckles kon je nog zeggen dat het alleen puur cosmetisch was nu niet meer.
In Advanced Warfare was het concept "Pay-2-Win" aanwezig. Je kreeg echt beestachtige wapens uit die packages. Vele piste naast de pot en waren dus ook altijd in het nadeel omdat een Epic wapen vele male beter was als de standaard. In BO3 heb je Legendary/Epic attachments maar die maken (voor zover ik weet) je wapens niet beter. De nieuwe wapens moeten dus ook niet overpowered gaan worden... maar ze moeten dus wel een tikkeltje beter zijn als de rest. Waarom zou je anders geld gebruiken om COD-Points te kopen?
Dit is dan wel een extreme vorm van pay-2-win. Je koopt de game zelf voor 50. Dan nog een season pass voor 50. En vervolgens voor minimaal 99,99 Euro aan COD points met een káns dat je zo'n wapen loot. Doe normaal. Hier de officiële video:
In Advanced Warfare werkte het helaas wel zo. Bekijk maar eens video's van een Yarasky, Ali-A, TmartN of ... whatever. Die gasten gaven honderden (misschien wel meer) euro's/ponden uit aan die packages om zo HET beste wapen te krijgen. Let maar op, BO3 gaat ook die kant op. Pay-2-Win. Kijk de video van Ali-A maar eens waarin hij echt 300 pond uitgeeft om een "Epic/Legendary" melee wapen te krijgen. Te gek voor woorden. Van mij krijgt Activision het geld van een Season Pass (mits ik hem goedkoper kan vinden) en de game zelf. Maar ik geef geen stuiver uit aan die Black Market meuk.
Als ik dat van tevoren had geweten dan had ik uit principe deze game laten liggen(ik speel hem nu toch nooit). Nieuwe wapens op deze manier uitgeven daar MOET je als gamer 100% tegen zijn, wat een klootzakken die dit bepaald hebben.