Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap prima dat ze wapens in de Black Market stoppen. Maar geef dan ook de optie om ze voor (bijvoorbeeld) 200-300 CryptoKeys te kopen? 200-300 keys = 5 euro. Voor je gevoel "betaal" je dan ... maar de je kan er ook voor spelen. Nu is het duimen dat je het wapen krijgt ... Gelukkig zijn het geen super wapens.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De nieuwe wapens zijn gelukkig niet OP en sowieso geen plaatsvervangers, wat mij betreft prima. Dus hopelijk blijft het zo en krijgen we geen Speakeasy taferelen

3. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Dit hoort gewoon niet, nooit niet. Als je hieraan meedoet dan verneuk je het voor jezelf maar ook voor de rest van de wereld.(door normvervaging)
    Als CoD een gratis spel was geweest dan had ik dit kunnen accepteren maar op deze manier wapens uitbrengen in een fullpriced spel is misselijkmakend.

Jorrie en Servantes vinden dit leuk.
  4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik kan me het niet meer herinneren maar kreeg je bij de vorige edities ook na een paar mnd extra wapens er bij ?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En gewoon kunnen kopen en in drops zou idd het beste zijn.

Met al die melee wapens heb ik trouwens niet zo een probleem want in feite zijn dit natuurlijk gewoon fancy camo's voor de combat knife maar de andere wapens zou je imo ook op een andere manier kunnen krijgen dan puur uit de drops

Ze zijn dan gelukkig niet al te best maar toch zou ik af en toe wel eens met de crossbow willen spelen en die kans is nu heel klein

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben nu wel echt klaar met Lag Ops 3. Wat een onspeelbare bende is ook.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hebt het nog lang volgehouden. ;-)

Ik was het echt heel snel zat.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grootste verrassing ooit. :p

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja maar ik vind het zo jammer dat er tegenwoordig geen fatsoenlijke cod meer uit kan komen. De gameplay van deze COD is prima... Het is gewoon totaal onspeelbaar door die idiote lag compensation. Elk potje 5-20 eindigen is echt onzin.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254

YES! Weer een weekendje lag en vage hit detectie! Dit keer zelfs tot dinsdag!

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Haha ja. Over het algemeen loopt het op de PS4 prima maar met dit soort weekend is het tot nu toe nog altijd een groot lag feest geweest

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Holy. Fucking. Shit.

Hebben ze Skill-Based Matchmaking weer aangezet? Kom alleen maar in die zweet-potjes terecht. Echte try-hards. Hell, gisteren zelfs een stel pannekoeken gezien die probeerde met een 360-no-scope mensen te raken. Normaal gesproken heb je altijd wel wat tegenstand maar gisteren was echt te gek voor worden.

Gisteren ene Hazzidus gezien. Geen UAV, geen HATR, geen Sixth Sense maar wel al knallen voor ik hem überhaupt zag :+

K.D van 9. Ja. 9.

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    IW moet gewoon met een remake komen van CoD4 en MW2 of een dikke wwII game. Fuck die future shit

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja en dan heb je een onspeelbare Mw2. Super!

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ha. COD4 en MW2 zullen ongetwijfeld wel op de XBOX One verschijnen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat we gewoon Ghost 2 krijgen. Bah. Word nu al misselijk bij de gedachte.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ?
    Ben er ook bang voor maar zelfs als ze een MW1/MW2 remake maken zie ik ze het nog wel verneuken.Games moeten natuurlijk van grond af aan weer opnieuw gemaakt moeten worden en zullen dan ook nooit dezelfde feel krijgen als vroeger denk ik

Ben bang dat wij weer tot Treyarchs beurt moeten wachten voor een fatsoenlijke CoD :+

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    MW1 en MW2 backwards compatible is ook goed hoor! Ze hoeven het van mij niet helemaal te remasteren ofzo.

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Oke man

Juist wel een remaster!! Al het goede van de MW series in een game stoppen. Goud zeg ik je!!

Rampage vindt dit leuk.
  19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    MW series? COD 4 was zo leuk omdat hij toendertijd uniek was. MW2 was ook broken als fuck. One Man Army? :+ MW3 was MW2.5. Waardeloos. 0,0 vernieuwing tussen 2 en 3.

20. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Nee hoor, vind ik niet. CoD 4 deed in mijn ogen bijna alles goed (op juggernaut en martyrdom na :+), balans was er en het was uniek inderdaad. MW2 was misschien overkill wat betreft killstreaks maar dat vond ik zeker geen nadeel, het was gewoon een gruwelijk gevoel als je de chopper gunner had en ham ging op de enemies waarna je de Nuke kreeg. Dat was het belangrijkste voor mij, MW2 was gewoon pure fun met vetste wapens van alle CoD's. Totdat iedereen OMA + danger close gebruikte natuurlijk.
    MW3 was inderdaad MW2.5, maar die heb ik echt evenveel gespeeld als MW2. CoD4 was ik echt no life, fucking 40 dagen op de teller :+

Maar een remake zal sowieso niet gaan komen, gewoon weer een gare Ghosts of andere futuristische shit

Deel Deze Pagina