1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    DLC is nu in de aanbieding (Spring sale).
    Kan niet duidelijk zien of de VIP pass ook in de sale is (€14,24), DLC moet 50% off zijn.
     
  2. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog Wam Bam Island aangeschaft? Ik bedoel Sir Hammerlock versus the Son of Crawmerax...
     
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker! Leuke raid boss. Veel fight for your life mogelijkheden ook, dankzij al die vijanden. Loot valt alleen wel wat tegen. Jammer dat Son of Craw de tweede set pearls niet kan droppen. Die zijn ontzettend zeldzaam. Je krijgt wel toegang tot heel wat chests, maar daar zit bij mij vaak rotzooi in haha :+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog steeds nieuwe content voor deze game :eek:? Wooow, deze game zit echt bomvol content dan..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En ik heb net een tijdje geleden de GOTY gekocht. Is deze nieuwe content gratis? :'-(
     
  6. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren met een uurtje uitgespeeld. Leuk die nieuwe content, 2,99 is te doen, alleen jammer dat er weinig missies zijn. Erg leuk, maar soms een beetje een dooddoener. Had ik met de Horrible Hunger of the Ravenous Wattle Gobbler DLC
     
  7. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo, is er iemand die in Borderlands 2 op xbox one een (pref) lvl 50+ siren heeft die mij wilt helpen met het beaten van voracidous the invincible op true vault hunter mode, ik speel met een commando + gunzerker maar we komen er niet doorheen (we willen zonder glitch).

    eventueel heb ik wat legendary loot en unlimited geld voor je
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik wil wel helpen, ik heb een lv 72 Mechromancer en nog wel meerdere andere lv 50 characters.
    Ik heb wel nachtdiensten dus ik zal maandagavond pas online zijn.
    Ik ken geen glitches maar mijn Mechromancer is wel extreem overpowered. Stuur mij maar een invite of een FR
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wist niet eens dat er nog mensen deze game speelden.
    Ik kom namelijk niemand tegen via matchmaking.....
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Aaaahhh the nostalgie. Wel weer leuk om weer eens op te starten nadat ik zag dat @Graveheart bezig was met een nieuw poppetje. God, wat had ik een belachelijk overpowered arsenaal aan wapens. Ben wel maar level 61, maar dat kwam ook dat ik nogal klaar was met de game nadat er nog een extra mode en levels bij waren gekomen.
     
    Raafie en Graveheart vinden dit leuk.
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Op het moment bezig met Borderlands 2, al een tijd liggen maar nooit gespeeld en moet zeggen het is echt een toffe game.
    Nu level 17 en op het moment bij Wilhelm, maar dat is nog iets te pittig voor mij.

    Nog mensen die deze game spelen of is het het ondertussen uitgestorven :p
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wanneer ben je online? Ik ben wel veels te hoog level dus alles wordt ge-oneshot. Maar als je verder wilt dan kan ik dat wel even voor je doen.
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Exact durf ik niet aan te geven maar meestal s'avonds, stukje met Wilhelm is vandaag gelukkig gelukt.
    Ik deed echt lomp, je moet een corrosive wapen gebruiken en dan gaat het veeeeeel makkelijker, zat weer te kutten... :+

    Echt spijt dat ik nooit eerder de moeite heb genomen om Borderlands uitgebreid te proberen ( i am looking at you Destiny) echt een geweldige game.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Borderlands (2) is awesome.
    Had eigenlijk wel verwacht dat ze met deze game de Destiny kant opgingen na het succes van die game...jammer, want imo is Borderlands DE serie die het kan zonder teveel te veranderen.
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik hoop dat er überhaupt een Borderlands 3 komt..
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    In mei komt Battleborn uit van Gearbox. Heeft best wat elementen uit Borderlands.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee.

    Ik heb de beta gespeeld; het is schieten, maar daar houd de vergelijking meteen op. Borderlands is bad-ass, heeft humor, persoonlijkheid. Dat heeft Battleborn niet (is natuurlijk ook een totaal ander soort spel).
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina