Oh oh. Sounds like m'n 2002 Stanceworks avontuurtje Is dat sinds patch 8 ofzo dat auto's zo rijden? Of was dat daarvoor ook al? Vanavond maar eens even testen met de RUF dan...
De wagen zelf is vrij lastig.. achterkant wil je elke keer voorbij en de banden zijn nogal snel te warm Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
@Racerblade01, Ik heb net even 10 minuutjes geoefend en hij was inderdaad listig, zeker als je een curbstone pakte. Maar heb aan de achterkant de veren en de rollbar iets verslapt, alleen achter downforce toegevoegd en achter wat extra camber gegeven... toen was 'ie onderstuurd Maar kon er nu gecontroleerd mee 'driften' in een bocht, dus ik denk zeker dat die RUF wel te rijden is... Of misschien ligt het aan onze controller settings, want voor mij was die BMW 2002 SW weer niet te rijden (echt geen enkele bocht gewoon) terwijl die voor jou weer prima was... Don't know
Ik heb nog niet geprobeerd, maar afgaand op de reacties hier klinkt de RUF als DE auto voor mij! lekker 3x per race pitten omdat de achterbanden glad zijn , heb ik met de V8 Supercars ook al last van
Deze wagen heeft meer wat de 190E in de regen had.. 1 keer verkeerd om en je banden zijn te warm en dan is de wagen vooral lastig.. het is wel een wagen wat na mijn mening veel downforce achter nodig heeft Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Lees net dat Thrustmaster het stuurtje gisterochtend weer heeft terug gestuurd en dat ik hem binnen 10 open(?) days kan verwachten. Ben benieuwd wanneer hij binnen is. Heb wel zin om te beginnen!
Ik zal de O.P. updaten met officiele datum 1e race en duidelijkheid dat het Le Mans 24H circuit betreft. Heeft iedereen al of verwacht iedereen zijn defecte en gerepareerde stuurtje terug?
Kom net in Haarlem aan en zie dat DPD is langs geweest. Zo even de stad in om te kijken of het daadwerkelijk om het stuurtje gaat.
Helaasch... Op het formulier stond dat het ergens was afgeleverd maar blijkbaar gebeurt dat pas morgen. Leuk dat ze dat er even niet bij vermelden. Het pickup point, een klein speelgoedwinkeltje, heeft daar wel vaker gezeik mee. Prima service dus dat DPD. Hopen dat ik hem morgen kan oppikken.
Stuurtje is binnen. Heb volgens mij gewoon dezelfde terug gekregen. Vanmiddag even bezig geweest om hem op de wheel stand te monteren, drivers opnieuw erop te zetten en verschillende updates op mijn xbox te downloaden. Als de jetlag het toe laat start ik hem vanavond nog even op. Dacht altijd dat jetlag een slap excuus was... Zal wel door de leeftijd komen.
Net even mijn eerste rondjes gereden met de RUF, ik ben er wel positief over. Hij hobbelt erg rond Catalunya GP, maar voor de rest is het een fijne auto. Ik na 8 rondjes was 1:47.03 het beste, kan uiteraard veel sneller maar dat komt nog wel. nu een 1.46:496