gisteren ook het eerste level gespeeld en ben zeer blij verrast!! ziet er idd geweldig uit, de opzet is eigenlijk heel simpel ma de uitwerking ervan super! vind het ook knap dat ze zo'n bolletje wol zo aandoenlijk kunnen maken haha! is er al iemand die mij zou kunnen tippen wat betreft de collectibles? mis er nog eentje, ben het level al 3 x door geweest maar blijf er 1 missen
Mja ik zou eerst de game lekker doorspelen en zonder guides het einde halen. Ten eerste is dit het leukste en ten tweede zijn er nog geen complete guides. Dus mocht je die willen gebruiken dan zou ik daar op wachten. Goede site voor guides is trueachievements.com gewoon die in de gaten houden of er een guide is. Zie dat er voor sommige levels al en guide is. Zo ook level 1 zie http://www.trueachievements.com/a212197/missing-piece-achievement.htm
nee ik wil ook nog geen guides gaan gebruiken/bekijken, zonde van het spel als je vooruit gaat kijken (spoilers), maar wellicht dat er iemand is die zegt: jaa ik weet welke je bedoeld, die zit namelijk goed verstopt
Als je het level hebt gespeeld, dan kan je wel de guide voor het level bekijken, dan heb je geen last meer van spoilers! Kan niet wachten dat ik klaar ben met me werk, wil verder
4de level nu. In the mountains. Damn die vorige was op sommige plekjes echt even goed puzzelen. Maar ben er door. Erg leuk. En inderdaad, ik mis van level 1 ook nog steeds een collectable.. Kan die niet vinden.
Ik nog niet haha mja ben ook niet op zoek nu. Sommige puzzels zijn echt uitdagend vind ik. Leuk spel. Zit inmiddels tussen de vaten met een naar groen goedje.
Ik vind het een geweldig spel, jammer dat ie zo kort is. Voor een ontwikkelaar is dit een perfect visite kaartje. Voor mij heeft deze game dezelfde impact als Ori. Ondertussen heb ik ook alle achievements behaald.
Op sommige punten moet je echt nadenken. Ook zie ik hier en daar wel een collectable maar heb werkelijk geen idee hoe die te bemachtigen. Als de leves gedaan zijn dan zal ik eens kijken of ik die alsnog kan bemachtigen..
Helaas door de game heen, wat een parel. Echt zo veel sfeer in de game. Soms goed na moeten denken over de puzzels. Meest rotte achievements waren niet dood gaan in elk level. Ging vaak net weer even mis. Maar uiteindelijk goed te doen. Het was een toffe rit naar 1000G. Nu maar hopen op DLC in de toekomst. Dit smaakt naar meer! Veel meer!
Heb de eerste twee levels gespeeld met EA Access. Vond het erg leuk, maar ook wel erg straight forward. Er was maar één weg die je kon volgen en daardoor was het eigenlijk vrij simpel om het einde van een level te halen. Maar de sfeer en de grafische stijl was wel erg goed. Denk dat ik hem nog wel eens ga halen.
Wordt verderop wel iets lastiger maar echt heel moeilijk wordt het nergens. Laatste level vind ik trouwens de minste. Verder al vaker gezegd, een verassende game. Iets te makkelijke maar echt wel een wannahave.