[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt.Was tegen de componist.
    De gesprekken tussen Bungie en Activision is nog niet tot een rechtzaak. De gesprekken zijn tot nu toe wel stroef aan het lopen.

Wie het contract wil inzien tussen beide:
    http://destiny.wikia.com/wiki/Bungie-Activision_Contract

Hier kun je o.a een heel stuk lezen over de problemen tussen beide.
    Er zijn wel meer sites waar het opstaat , maar deze is vrij uitgebreid:
    http://www.forbes.com/sites/insertc...ust-a-game-not-a-revenue-stream/#6c7a03595146

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De reden dat we al zoveel "weten" over de franchise en dat die 10 jaar duurt etc. Is de rechtzaak tussen Activision en toen Infinity ward (nu Respawn)
    Activision moest toen openheid van zaken geven

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    En bovendien, kun je een game die officieel niet aangekondigd is wel uitstellen? :+

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope. Verstandig geweest om de game niet officieel aan te kondigen.

5. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Nee.
    Wat? En nee, blij zijn met deze karige events? Ik snap niet eens dat mensen dit accepteren. Toen die "micro"-transacties kwamen werd er gezegd ( Weet niet of dat betrouwbare bronnen waren ) dat de DLC in de toekomst van Destiny hierdoor betaald zou gaan worden en dus "gratis" werd voor spelers. Nu blijkt dat er geen DLC meer komt en zijn er deze live events die slecht uitgevoerd zijn. Mensen roepen dat het gratis DLC is en dat we dankbaar moeten zijn. Nou nee, dit heet uitmelken.

Mallakai en Rampage vinden dit leuk.
  6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens mij werd toen aangegeven dat door het implementeren van de micro transacties, men mogelijk gratis content kon toevoegen.
    En dat zijn dus de events. Hoe karig dan ook.

Heb laatst een stukje gelezen daarover, geen idee meer waar, waar werd aangegeven dat men door de microtransacties het live team kon uitbreiden naar 6 personen.

7. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Lol edits

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    ff beter verwoorden ja.

9. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ben ik toch aardig benieuwd wat die 6 mensen hebben zitten doen sinds srl... Je kan me niet wijs maken dat ze hier weken mee bezig zijn geweest om deze crimson days event te maken:F:

Ondanks dat t eigenlijk geen hol voorsteld vind ik 2vs2 elimination wel tof en mag het van mij blijven in de crucible playlist:D

Raafie vindt dit leuk.
  10. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ja het is zeker een leuke game mode. Maar het is inderdaad niet iets waar je je hele event op moet baseren naar mijn mening.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Yup ze hadde wat mij betreft wel wat "speciale" crimson legendary wapens en armor er in kunnen stoppen en bv een nieuwe pvp map (of 2) en mooie crimson sparrow ofso... Ze hadde van dit event wel meer kunnen maken dan wat t nu is imo.

En mag hopen dat ze vanaaf in de weekly update ( of weet ik veel hoe die zooi tegenwoordig heet ) wel ff gaan melden dat ze die achterlijke droprate van die ghosts omhoog gaan gooien en laat ze dan gelijk tussen 310-320 droppen ipv 300-320..

Raafie vindt dit leuk.
  12. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29

Ik respecteer je mening , maar wat ik zeg klopt wel.Het is zelfs zo dat Bungie het bedoeld had dat de Taken King stof was om iemand 2 jaar bezig te houden.
    Ook weet ik vrijwel zeker dat niemand 100% in de game gehaald heeft.

Neem ff mezelf. Ben wel 3x 320, heb alle exotics in de game (year 2) , alle ghosts , fragments enz.
    Echter zijn er nog steeds grimore scores te halen.

Wat ik ook bedoelde met internet kijken is eigenlijk niet slim. Het is erg makkelijk natuurljk , cheasen enz hoort eigenlijk niet.EN ja ook ik doe/ded dat.
    Zonder die informatie zou alles veel langer duren.

Doubles is er al langere tijd hoor.Speel het al langer.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is o.a. Salvage Doubles. Dit is Elimination. ;)

14. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Er zullen vast genoeg mensen zijn die alles al hebben gehaald. En TTK was niet bedoeld voor 2 jaar gameplay. Waar heb je dat vandaan dan? Lijkt me erg sterk.. En afkijken van internet? Kazen? "Afkijken" is gewoon handig, maar scheelt echt geen dagen speeltijd. En kazen houden we niet van, die koop ik wel in de supermarkt.

15. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Met je ogen dicht zitten spelen dan?:p
    Want als je Doubles al langer speelt moet je het wel gemerkt hebben dat Doubles niet t zelfde is als 2 vs 2 elimination. :+

16. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Activision Publishing, along with its partners at Bungie, expects to bring a large new expansion to Destiny in 2016 and to release a full game sequel in 2017."

Van de Q4 results van Activision.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zou gvd tijd worden. Toch nog Destiny spelen in 2016. Wie had dat gedacht :D!

//EDIT POST OP KOTAKU

http://kotaku.com/destiny-expansion-coming-this-year-destiny-2-in-2017-1758579148

https://www.bungie.net/7_This-Week-At-Bungie--02112016/en/News/News?aid=44353

This Week At Bungie – 02/11/2016

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2016
  19. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    "That content release will feature a significant Light increase, a bunch of new gear to earn and equip, and new challenges for PvE players seeking some more fun experiences and replayability."

Betekent dit VoG en Crota raid naar hogere light?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het ja. Misschien POE ook. Samen met die nieuwe exotics die we nog niet hebben.
    Maar dit is dan idd die laatste free event.

Deel Deze Pagina