Heb de beta gespeeld.. op zich kwa speelstijl wel interessant de graphics vielen mij wat tegen en had het idee dat er een hoop lag was.
Ja wat een buggy ass beta zeg, pfff. Vond de division al een gare game, maar dit damn. Ziet er ook erg blurry uit, moet nog een hoop gebeuren aan de game.
Ow verrek hij is vandaag live de beta, morgen maar eens checken inderdaad. Begrijp van @VapoChill dat het niet veel is. Hou me hart vast!
Hmm, was niet echt onder de indruk. Had 2 missies gedaan, maar had niet echt het gevoel van dat ik door wilde gaan. Hoogste sensivity is al gigantisch traag en de gameplay voelde ook een beetje meh aan. Ga het morgen nog wel een poging wagen, maar tot nu toe lijkt mij deze game echt poep.
Is inderdaad een drama, man man man... topic kan wel dicht. Ze hebben nog een paar maanden, maar ik moet het nog zien.
Verdomme dit is slecht nieuws als ik iedereen zo hoor. Nog geen tijd gehad om te spelen. Morgenavond pas tijd, maar gaat een drama worden ben ik bang.
En na twee missies was ik het zat,... idd tot zover echt bagger. Slome zware besturing en als je rent ontzettend schokkering,... echt niks is vloeiend. Ze hebben nog veel werk te doen in die paar maanden.
Man man man wat een epische emmer schijt is dit. Echt niet te harden. Wat is de framerate, lijkt verdomme wel 15 FPS. Werd er gewoon misselijk van man. Grafisch echt niet om aan te zien, lopen voelt traag, framerate is echt ruk. Ik heb het na 5 minuten uitgezet. Dit gaat niks worden ben ik bang. Als ze nog 1,5 developement tijd zouden hebben gehad, dan had ik het nog kans gegevens. Deze gaat per direct van mijn wishlist af. Zonde, want ik vond de eerste Homefront echt een toffe game.
helemaal eens met shiz nl! zo enthousiast als ik was toen ik dit topic aanmaakte, zo teleurgesteld was ik toen ik het spel eenmaal opgestart had... echt een drama, erg jammer!
Had eerst serieus interesse in deze game, maar ondertussen heb ik hem al verwijderd van mijn verlanglijst. Geeft dus maar weer eens aan wat voor een vertekend beeld trailers en screenshots meestal geven van een game...
Ik had na het lezen van de eerste reacties m.b.t de BETA er al gelijk genoeg van. Als ik jou reactie zou lees mag ik blij zijn dat ik hem niet eens geprobeerd heb.
Toen ik op een andere site las dat de BETA op een PS2 spel leek, wist ik genoeg Ben blij dat ik hem uiteindelijk toch nie heb gespeeld.