1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    enige wat ik gemerkt heb is dat het spel af en toe hapert, en ik werd er op een gegeven moment uit geknikkerd terug naar het home scherm op de xboxone. net terwijl ik een maar van die super mutanten had omgelegd.

    ben net lvl 18 bijna 19. weet niet of ik gelijk al de dlc ga halen. heb nog genoeg te doen.
    echt weer vanouds, met de silver shroud missie bezig en elke keer gaat het van..he..even daar kijken..oh...nu ik hier toch in de buurt ben, kijk..daar brand licht even kijken. loop je langs iemand heen, plop weer een missie erbij ha ha..geweldig.
    zo veel te doen, en te bekijken.
    zag ook al 2 vreemde mensen in mijn settlement lopen, helpt toch een radio toren. ik ga niet alle settlements bijhouden. denk maar eentje. heb het al druk genoeg.
     
    SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wow.. Cool man!
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hoe moet ik dat zien? een survival mode, dan denk ik al snel aan online met andere spelers.
    lijkt me wel gaaf om met andere personen een settlement te bouwen en dan kijken hoe lang je een wave van aanvallen kan uithouden.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom denk je gelijk aan online? Survival in Fallout is precies wat het is, gewoon overleven met beperkte middelen.
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik dacht dat het een nieuw spel mode was, bij call of duty heb je toch ook een survival mode? daarom dacht ik aan zoiets.
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Je weet dat Fallout 4 al een Survival Mode difficulty heeft? Er komt een overhaul aan van die optie. Er komt geen hele nieuwe optie, maar een grote verandering van die optie.
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    oh...dan heb ik het verkeerd begrepen.
    heb die optie nog niet gezien inderdaad.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Fallout 4 DLC content plan has been revealed by Bethesda, confirming three new add-ons in March, April and May.

    Automatron - Price: $9.99 USD | £7.99 GBP | $16.95 AUD - Release: March 2016


    [​IMG]
    The mysterious Mechanist has unleashed a horde of evil robots into the Commonwealth, including the devious Robobrain. Hunt them down and harvest their parts to build and mod your own custom robot companions. Choose from hundreds of mods; mixing limbs, armor, abilities, and weapons like the all-new lightning chain gun. Even customize their paint schemes and choose their voices!

    Wasteland Workshop - Price: $4.99 USD | £3.99 GBP | $7.95 AUD - Release: April 2016

    [​IMG]
    With the Wasteland Workshop, design and set cages to capture live creatures – from raiders to Deathclaws! Tame them or have them face off in battle, even against your fellow settlers. The Wasteland Workshop also includes a suite of new design options for your settlements like nixi tube lighting, letter kits, taxidermy and more!

    Far Harbor - Price: $24.99 USD | £19.99 GBP | $39.95 AUD - Release: May 2016

    [​IMG]
    A new case from Valentine’s Detective Agency leads you on a search for a young woman and a secret colony of synths. Travel off the coast of Maine to the mysterious island of Far Harbor, where higher levels of radiation have created a more feral world. Navigate through the growing conflict between the synths, the Children of Atom, and the local townspeople. Will you work towards bringing peace to Far Harbor, and at what cost? Far Harbor features the largest landmass for an add-on that we’ve ever created, filled with new faction quests, settlements, lethal creatures and dungeons. Become more powerful with new, higher-level armor and weapons. The choices are all yours.

    These three add-ons total $40 USD, but Bethesda says another $20 of content will roll out later in the year. Furthermore, Bethesda's expanded DLC plan means it is upping the price of the Season Pass from £24.99 to £39.99. Anyone who has already bought the pass will benefit from the lower price, as to will all gamers who buy the pass prior to the price hike on March 1.

    "This is our way of saying thanks to all our loyal fans who have believed in us and supported us over the years," said Bethesda.

    In addition, some players who opt into betas for each add-on will get the content free of charge. To take part you can sign up on Bethesda.net now.

    Source: Bethesda
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Voor 1 maart dus even die Season Pass halen.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Yeah, eindelijk verder met Fallout 4 volgende maand! :D
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Meh. Ik ben nog niet echt onder de indruk. Ik had liever 2 grote DLC´s. Dan krijg je vaak meer waar voor je geld.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bethesda gaat nog even lekker cashen de komende 2 weken o_O
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mwooooooh. Alleen die derde klint interessant ... Ik wacht wel tot alles er is en in de sale is. Of toch snel die sp ff pakken voor 1 maart, hmmm!
    Ik heb de SP toch maar gekocht. F4 is een van de weinige spelen waarvan ik de DLC toch wel wil spelen ...
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik pak ook voor die tijd de pass mee.
    Ik wil toch de dlc doen
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou eerst de Season Pass gaan halen, maar liep vandaag tegen mijn zoveelste game breaking bug aan, dat ik het wel prima vind.

    Kon ik eerst niet verder met de Brotherhood omdat die Lance gast mn missie niet wou aannemen en niks zei. Nu zit ik in de Institute met Preston Garvey, en die fucker wil ook al niks terug zeggen, ook al moet ik met hem praten en zit de mission marker boven hem.

    Echt helemaal klaar met deze &^%$ game. Nog nooit zoveel game breaking bugs in een game tegen gekomen, zelfs niet in Fallout NV.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fallout 4 is de game van het jaar geworden :)
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Serieus?
    Ik zal dan mazzel hebben gehad met ben geen bugs tegengekomen.
    Ja af en toe de rendering,maar geen corrupte games ofzo
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Twijfel heel erg om die season
    pass voor 1 maart te kopen.
    Ben pas level 10 en naar de eerste week door andere games gestopt.
    Het is af en toe te overweldigd, waardoor ik snel afhaak.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016

Deel Deze Pagina