Zijn er toch 5 die niet op normale tracks rijden.. bij indycars en nascars hoort gewoon een oval Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Die Cadillac is ook wel bruut. Wist niet dat die naar de game zou komen. Zou graag ook nog eens de Donkervoort D8-GTO zien maar weet niet of dat realistisch is.
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanavond een beetje te racen?? Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ook in de pack van deze maand trouwens: En de gratis auto: Dus: Chevrolet Corvette C7.R GTE Cadillac ATS-V GT3 Dallara DW12 IndyCar Ford Fusion NASCAR Stock Car + de gratis auto: Aston Martin Vantage GT12
Carpack laat ik links liggen deze keer. De gratis auto is leuk. Ben een fan van Auston Martin. Dat is de enige wagen die ik zou kopen als ik teveel geld zou hebben. Verder kunnen alle wagens mij niet zo bekoren in het dagelijkse leven dan hè. In de game is dat anders. Maar als ik geld had, dan een Auston Martin DB9
Was ook beetje een flauw geintje, want eigenlijk is de DBS gewoon een iets meer hardcore DB9 natuurlijk De laatste generatie DB9 is overigens wel echt de allermooiste. Mooier gaat een GT bijna niet meer worden denk ik. Maar een handgeschakelde DBS is ook écht een snoepje natuurlijk Of een handgeschakelde 599 (als je die vinden kunt), of een 550 of of of of of
Haha ja de DBS is ook een hele prettige natuurlijk. Maar als ik DB9 zeg dan bekt dat zo lekker. Ik hoor dan altijd Jeremy Clarkson dat zeggen. Maar het is waar de DBS is natuurlijk geen DB9. Al is het alleen maar een iets meer hardcore. Des al wel te plus, het wordt tijd om er een lottery te gaan winnen.
^ Beter dan wat Ferrari de afgelopen jaren heeft zitten maken wat mij betreft. Misschien een onpopulaire mening, maar bijna alles na de F430 ziet er niet uit. Met de LaFerrari als hoogtepunt.
LaFerrari is juist 1 van mijn favoriete auto's in Driveclub De concept voor de Mazda RX9 ziet er ook goed uit. http://www.autocarnewshq.com/2017-mazda-rx-9-release-date-and-price/