Beste iTunes-gebruiker,
Hierbij willen wij u laten weten dat onze betaalmethoden voor Nederland worden aangepast.
Vanaf 28 april zullen financiële transacties in de App Store, Apple Music, iTunes en iBooks niet meer verwerkt kunnen worden met ClickandBuy. Dit geldt ook voor aankopen vanuit app.
We raden alle ClickandBuy-gebruikers aan hun betaalgegevens te wijzigen. Kies daarvoor één van de onderstaande alternatieven.
De beschikbare methoden om te betalen verschillen per land. U kunt kiezen uit de volgende methoden:
- Betalen met creditcard
- iTunes Cards, waarmee u Store-krediet* toevoegt aan uw account
* te besteden in de App Store, Apple Music, iTunes en iBooks
Door uw betaalmethode te updaten, kunt u ononderbroken blijven genieten van uw abonnementen (bijvoorbeeld Apple Music, iCloud-opslag of in-app abonnementen) en content blijven downloaden.
Log in met uw Apple ID in de App Store, Apple Music, iTunes of iBooks en ga naar
uw accountinformatie. Vervolgens kunt uw uw betaalmethode wijzigen en één van de bovenstaande opties selecteren.
Voor vragen of hulp kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Apple Support
https://support.apple.com/kb/HT206142Klik om te vergroten...