Gisteren toch even de drang gehad om Destiny op te starten ... hoorde dat @Graveheart nu ineens wel mensen kan raken in PvP dus dat is al een godswonder
Wattt @Rampage ?? Drang voor destiny?? Ga jij is snel langs de dokter!!! T weekend was ik ff met nightstalker en sidearms aan t uitproberen geweest. Moet zeggen die sidearms schieten wel lekker hoor alleen mis ik wel de mogelijkheid om iemand te revivekillen in Trials. Kreeg hier trouwens nog ff een dikke zet van zo'n warlock tijdens me super Gelukkig had ik een mooie landing en een heavy MG voor hem En vanavond nog maar is proberen de roze ghostshell te bemachtigen...
Heb nooit gezegd dat Destiny een kut game is he? Wil de game gerust weer opstarten maar vind de gebrek aan content niet echt motiverend. Hetgeen wat er nu bijkomt spreekt me nog steeds niet aan Dus ik hoop stiekem dat die kleine DLC die komt en de expansion later dit jaar ... dat Destiny weer een beetje leeft. Hoorde jullie gisteren ouwehoeren en kreeg toch echt die drang om Trials of PvP te gaan doen
Tja content of geen content... Pvp blijft leuk en stukken leuker dan het pvp van COD met (ja komtie weeer) die achterlijke snelle ttk. Ik speel nog liever de oude meta van destiny met thorns en blinkshotgunners Kan alleen niet wachten op de nieuwe zombie map van COD "Der Eisendrachen"
Lage TTK heb je bij destiny in PVP gegarandeerd gezien de lagfest. Dus zit je met Destiny wel gebakken. Maare COD hoge TTK valt echt wel mee als je core speelt. Daar moet je gvd nog 101 kogels raak schieten. Maar neemt niet weg dat Destiny erg lekker speelt in PVP. Net als COD, maar het is maar niet waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik vind beide heerlijk spelen in PvP. In Destiny moet je net wat meer moeite doen om je enemies te killen. Destiny vergeeft je meer als je een fout maakt. In COD is alles afhankelijk hoe je reflexen zijn. Helaas ben je bij beide games afhankelijk van de net-code. Het moet je maar net meezitten
Mijn meest gespeelde dag is. De dag na de release van TTK. 12 uur en 15 min. Disclaimers: It's super slow. It doesn't tell you it's loading. You'll just have to stare at a white screen for a bit. The more you've played, the longer it will take. My profile takes ~6.5 seconds to load at around 700 hours played. It's probably not going to look great on mobile. I haven't actually tried... Due to these limitations, your best bet for sharing your chart is to grab a screenshot and share that. All that said, I still think it's pretty cool: https://secret-scrubland-31430.herokuapp.com
op mobile werkt t indd niet lekker... Zie wel wat maar kan der niks uit maken. Gisteren nog wel ff mn 40e flawless gehaald En als beloning kreeg ik gister tijdens crimson doubles met @Graveheart 2 x achterelkaar de roze ghost voor mn verzameling kiekeboee Mano a mano / The Last word vs Rocket Oh en volgens mij was Lord Shaxx hier een btj in de war "the enemy is making a comeback" ??? Snap ook nie wie de enemy revived daar in de killfeed Ik gaat deze vorm van doubles best missen. Heb me er goed mee vermaakt en hoop echt dat ze deze doubles elimination in de rotatie gooien desnoods zonder die buff.
Schrijver Mass Effect: Andromeda vertrekt naar Bungie http://tweakers.net/nieuws/108315/schrijver-mass-effect-andromeda-vertrekt-naar-bungie.html
Lol, "door problemen tijdens de ontwikkeling van Destiny heeft de game uiteindelijk een beperkter verhaal gekregen dan de bedoeling was"....wat een lulkoek.
Is blijkbaar wel het geval geweest. Kan me iets vaags herinneren dat de schrijver tijdens het maken van de game is opgestapt en dat bungie niet meer exact zijn script meer mocht volgen of iets in die trend. Ik kan het mis hebben hoor.
Lulkoek?? Volgens mij klopt die info gewoon en en zoals mike al zei hadde ze gezeik met e de schrijver(s). Dit is hier volgens mij al eerder gepost : http://kotaku.com/the-messy-true-story-behind-the-making-of-destiny-1737556731 Btw deze blink dodge backstab combo is bijna onmogelijk dat t lukte.. Normaal in open plekken ben ik ondanks ik weg blinkt toch kapot door de novabomb en nu in dit smalle gangetje lukt t wel