Ferrari's met non-OEM velgen zijn sowieso een schande Overigens vind ik om de één of andere reden vooral de achterkant van de 550 gaaf Al heb ik het model pas echt leren waarderen toen ik 'em een aantal keer in het echt zag. Op de foto's doet 'ie het niet zo goed. Dat hebben auto's wel vaker, vind ik (de eerste Audi R8 bijvoorbeeld, of de huidige Maserati Quattroporte)
Afgelopen weekend nog eens zeer uitgebreid deze game zitten spelen.. Ruim 20uur. Echt genoten, vooral van de wisselende weersomstandigheden! ..maar helaas ook ervaren dat ik bij lange na niet het uiterste uit deze game kan halen met een enkel een controller.
Waarom niet? In de competitie zijn sturen en controllers vrij aan elkaar gewaagd, alleen zal de beleving met een stuur misschien nog wat beter zijn
Dat zeg ik ook niet, maar qua rondetijden (dus wat je eruit haalt) maakt het volgens mij niet veel uit
Nou, zo gauw het weer omslaat of de banden zijn redelijk aan gort spin ik veel te vaak onnodig na een bocht. Controller mist toch echt dat stukje finesse. Lastig om heel voorzichtig gas te geven of gedurende langere tijd heel secuur te sturen. Vooral op circuits met veel langgerekte flauwe bochten heb ik het idee dat ik met controller behoorlijk in het nadeel bent. In bepaalde raceklassen heb ik zelfs onder ideale omstandigheden de grootste moeite om de wagens te controleren. Juist optrekken na een bocht of even een foutje corrigeren is soms bijna geen doen met de controller voor mij. Voel me daarom beetje gebonden aan bepaalde klassen waar het rijden met een controller opzich wel prima gaat.. Road C/B, GT4 en GT3, LMP2 of Formule C.
Nee dat geloof ik zeker. Al ben ik met stuur beter dan met controller. Maar als ik sommige tijden van rijders met controller zie dan vraag ik mij af wat voor lamme handjes ik dan heb.
Met mijn stuur (Thrustmaster Tx) heb ik zoveel meer plezier/controle met racegames en project cars voelt ook erg goed met de juiste FFB instellingen. Ik had al jaren terug een stuurtje moeten kopen eerlijk gezegd. Geld meer dan waard imo
Heb alles gewoon op standaard staan en alleen Tire Force op 70 gezet. Sinds patch 4/5 is de standaard FFB gewoon prima.
Patch 9.0 uit voor Xbox One Vehicles • Aston Martin GTE - adjusted the AI suspension damper rates down to better handle curbs • BMW 2002 SW - Adjusted default setup for better drivability. Adjusted optimum temperatures and heating to move the optimum running temp closer to 180F. Adjusted cockpit camera position. • BMW 1M SW - Changed transmission to sequential, paddle shift to match the 3D model • BMW 2002 Turbo - Speed adjustments for player and AI for better match in the Vintage racing class. • Formula Renault 3.5 - Raised collision mesh and adjusted default setup for better curb behaviour. Adjusted various other setup items to make player drivability better. Upped tire temperature build-up to get the tires more in the optimum range to use more of the intended grip with the default tire pressures and setup. • Ford Escort, Mercedes 300SEL - Balanced the speeds better against the new BMW Stance Works car for the same class. Slight improvements in available grip through moving them into better optimum heat/grip range. AI speeds changed to match. • McLaren F1 GTR: Fixed an issue where parts of the car would clip through other parts when damaged. Tracks • Road America - New race line and corridor tweaking. The main goal was to keep the AI off the curbs so heavily, as with the massive alligator teeth here cause the stiffer car fits and lifting off the throttle. • Silverstone Classic – Fixed an issue that caused the game to dramatically slow down and at times crash during pitting in a multiplayer race. Tires • Reworked some vintage tires to get a better average temperatures increase, resolve severe flat spotting, localized overheating and too-easy punctures which were being reported. Audio • Ford Falcon – Reworked the vehicle sounds to a closer match of the real car.
Lol de us carpack en freecar 9 staan al wel in de store zichtbaar maar kan ze nog niet downloaden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk