Zo eindelijk een keer SOMA gekocht. Was de game eerlijk gezegd helemaal vergeten, maar door even een pauze van Fallout 4 wilde ik deze game gaan proberen. Ik hou sowieso al van survival horror games. Ben daarom erg benieuwd. Ook meteen Unravel erbij gehaald
Soma is puur kijkend naar survival horror wat minder dan bv alien isolation en outlast. Maar de locaties, omgeving, claustrofobisch gevoel en het verhaal zijn subliem. Heel vet allemaal. Je komt langzaam steeds meer te weten in wat voor bizarre situatie je terecht gekomen bent. Puur genieten deze game
Hmm, lang niet verkeerd. Koei begint het eindelijk te leren. DQH was ook een heel fatsoenlijke game (alleen veel te gemakkelijk). Combat animaties zien er goed uit! Nooit overigens van de anime serie gehoord.
Ik vind gewoon alles in Survival Horror games leuk Zo is The Last of Us ook niet eng, maar het is wel een Survival Horror game. The Evil Within is bijvoorbeeld weer veel bloederiger en soms best creepy. Dit is samen met het Action/RPG genre toch wel mijn favoriete game genres Hoor inderdaad wel veel goede verhalen over SOMA.
Lijkt wel een beetje op die P.T demo. Ziet er wel heerlijk creepy uit ja. Mocht die echt goede cijfers krijgen een een mooie prijskaartje dan koop ik hem morgen wel meteen.
Las dat die 20 dollar word. Reviews zijn er geloof ik nog niet. Hij is wel al early access op de PC en Xbox One dus denk wel dat je wat impressies kan vinden al.
Hmmmz van de week gewoon digimon gedownload ssssssssst ... Wat een top game haha! Speelt lekker weg en is in eerste instsntie niet heel erg diepgaand maar langzaam aan kom ik er achter dat er veel meer bij komt kijken dan alleen maar "atack" volgens mij is dit een echt pareltje dat je een kans moet geven
Als je van jrpgs houd, monsters trainen leuk vind en door het op het oog kinderlijke uiterlijk heen kan kijken moet je deze game gewoon kopen want alles aspecten van de game zijn gewoon erg goed tot nu toe. Ook het evolven,trainen gaat allemaal erg snel en soepel en ik wil nu al alle digimon verzamelen haha