Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nope, ga nu aan Tomb Raider beginnen.
    Wellicht daarna wel Unity uit de budgetbak

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan nog steeds niet echt in deze game komen. Heb hem toen heel goedkoop gehaald. Even gespeeld en daarna mee gestopt en om de zoveel tijd probeer ik het weer op te pakken. Maar vind het varen echt niet leuk verder en dat is toch een heel groot ding in de game. Gewoon mij maar gewoon een AC in een stad.

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Had ik ook eerst, maar daarna vond ik het echt leuker worden. Setting is ook heel tof, dat Caribische enzo. Toch wel een van mijn favo ac game

AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik moest er ook inkomen maar toen mn schip een beetje goed werd, werd de game heel tof.
    Wel teveel side missions dus ben uiteindelijk alleen de main story gaan volgen hoor.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ben groot assassins fan en vreemd genoeg vind ik black flag echt geweldig.

Vrijheid, upgraden van je schip, duiken, missies, plantages, upgraden vn je huis.
    Enige minpunt...ik had graag mooiere maya gebouwen willen zien en wat grotere steden, maar toch....ik speel m nog steeds.

Eh, unity is een must have. Grafisch de mooiste assassins tot nu toe.
    Heel veel te doen, al heb je daardoor in t begin geen overzicht.

Klim s bij dead kings op die kerk met t kapotte glas in lood, ga in t midden van t raam hangen en draai de camera....ongekend mooi.
    Mooier dan the syndicate, die al weken onaangeroerd ligt.

Tomb raider ben ik nu mee bezig. Erg leuke game

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de game wel steeds leuker worden maar nog steeds geen fan van het varen. Ben sowieso niet echt fan van dingen upgraden naast je character. Laat mij me lekker helemaal focussen op de characters dan op voertuigen. De combat blijft ook wel tof ook al is het nog de "simpele" combat van voor Unity maar de moves blijven geweldig die je kan doen.

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ik juist wel. Blijft leuk om zo klein, arm, zwak mogelijk te beginnen en langzaam alles te upgraden. Gear, wapens, andere characters, vehicles, mounts, homebases. Noem maar op.

Jorrie vindt dit leuk.
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Precies, vooral een basis opbouwen is erg leuk :cool:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin de game steeds meer te waarderen. Merkt wel dat dit nog echt een "oude" AC is. Veel van die standaard tail missies, eavesdroppen etc.
    Laatste die ik gespeeld heb is Unity en onlangs al de problemen van die game. Zijn die missies een stuk minder en als ze er zijn is het toch iets anders gedaan.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heb eergisteren 100% gehaald in black flag.
    Man man wat was t toch n geweldige game.

Prachtige graphics, lopen en rennen mooi gedaan, vechten toch goed, mooie locaties, leuke missies en n mooi verhaal.
    Groot verschil met de 360 wat graphics betreft.
    Gewoon n heerlijke game om te spelen.

Grappig: ging ff kijken hoe assassins creed 2 er uitziet op de xbox one.
    Werd in de huiskamer nog gespeeld op n ps3 en dat vond ik er redelijk uitzien.
    Groot was mn verbazing toen ik m op de one opstartte....echt heel mooi!!!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja AC 2 is nog best oke grafisch. Laatst ook Black flag uitgespeeld. Was wel oké. Voor een AC vond ik hem matig. Vooral de missies. Eavesdrop daar. Volg die. Als een piraten game vond ik hem wel goed uiteindelijk. Maar had geen behoefte echt om door te spelen na de main missies.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het had niet dat epische zoals de speciale missies in bijvoorbeeld brotherhood, maar was n heerlijke game om rond te varen, dingen te zoeken etcetera.

Heb je ze wel op de one gespeeld? Blackflag en 2?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    100%?

Dus ook echt alles gevonden enzo?
    Wow.

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Alles gevonden, maar ook alle missies gedaan met extra's zoals mensen killen zonder gezien te worden of zonder gevechten etcetera.

De game was t dubbel en dwars waard.
    Overigens heb ik 1 en 2 ook op 100% en ik kan je vertellen dat dit bij 1 heel veel werk was.
    Niet alleen staan de vlaggen op geen enkele kaart, maar weet je ook niet in welk gedeelte je nog vlaggen mist pfff

En nadat je 1 hebt uitgespeeld, blijkt er n achievement te zijn die zegt dat je alle conversaties met lucy hebben afgemaakt.....wtf.
    Die heb ik gedaan icm verander van camerapositie tijdens clitches in de cutscenes omg.

:)

16. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Waarschijnlijn een hele domme vraag. Maar ik heb nu alle schatkaarten gevonden. Maar kan ik nu een schat opgraven? Hoe werkt dit? En waar koop ik materiaal om die schatten op te graven....

17. Tommus

Tommus New Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt geen materiaal nodig.
    Op iedere schatkaart staat de locatie (lengtegraad-breedtegraad) waar de schat zich bevindt.
    Kijk op de kaart in t menu waarmee je het hele gebied kunt bekijken, zoek deze op en ga erheen.

Op de kaart zie je n tekening waar de schat begraven is, dus bij bomen of n meertje etcetera.
    Als je de juiste locatie hebt gevonden en je boven de schat staat, verschijnt er "B graven"
    Druk op B en hij graaft m zelf op.

De schatkaarten kan je vinden in het menu bij inventaris, schatkaarten

Laatst bewerkt: 23 feb 2016
    rubenpol007 en Yi-Long vinden dit leuk.
  19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Spel ook maar gekocht, 5 euro voor de PC is geen geld :+

20. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Ik ben er net aan begonnen.
    Ik wil graag voor de achievement van "100 procent op alles" gaan.
    Weet iemand of je, nadat je het spel hebt uitgespeeld, de missies kan herspelen waar je bv de bijkomende objectieven niet gehaald had en geen 100 procent hierdoor had?

Deel Deze Pagina