Ja, lulkoek. De schrijver is opgestapt omdat ze het hele verhaal van Destiny gesloopt hebben tot wat het nu is. Er lag een compleet, Bungie-waardig verhaal klaar voor Destiny....maar blijkbaar was het teveel verhaal, en dat zou afschrikken dachten de Hogere Salarissen. Dus een hoop geknip in verhaal en content later, en je hebt Destiny met launch. Vooral in het Tweakers artikel wordt het er anders (mooier) neergezet dat het is. (meer info hierover is te vinden op Neogaf door een (ex) medewerker van Bungie, kan het zo effe niet meer vinden)
Moet zeggen gisteren was Control al best oke. Stuk beter dan Clash lol. Wel een paar walk overs en een mercy door minder focus op skill. But care. " Effective Immediately: New Matchmaking settings are live in Control. We've taken additional steps to increase the emphasis on connection quality. Skill ratings will be less a factor in finding you a match. Lag will be even further diminished. Enjoying a game with your friends who are more/less skilled than you are will be easier, but your opponents will be more random, so you will stand a better chance of getting your ass kicked - or vice versa. There is still some form of protection to insulate the casual players among us from the most hardcore, but those considerations will have much less impact on the technical quality of the matchup. We have also extended Damage Referee (click and scroll down to "Out of Bounds" for context) to govern the impact that poor connections have on matches in Clash, Rumble, and Freelance 3v3. It is still live in Control, where it was originally deployed"
Nieuwe exotics hype! Maar ff serieus. Wat zou het zijn? Misschien word de Sidearm ammo ook op 0 gezet in 3v3 modus. Om te voorkomen dat mensen ff snel een Sidearm equipen, om daarna toch naar een sniper te switchen?
Die is meer te misbruiken dan sidearms. Laad de icebreaker op, 2 special ammo perks aan en boem. Bijna max ammo
Ze zullen waarschijnlijk dat Side-arm gebeuren (van wat ik hier lees) gaan aanpakken. Iedereen moet zich aan de regels houden he?
Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat er voor een postmaster pakketje geen update hoeft plaats te vinden. Dit is gewoon een stealth (hoe stealth is het nog door de aankondiging) patch. Geen flauw idee wat ze hebben gedaan, maar Control was ieder geval weer als vanouds. 9/10 keer heb ik half gare teammates die een heel potje lang niks deden. Nog steeds overal thorns te vinden. Connectie voelde over het algemeen wel een stuk beter. Ik deed ook even inferno 6 voor marks, maar daar had ik weer constant onbegrijpelijke lag. Vertraging van 3 seconden waardoor het potje gewoon onspeelbaar is. Oh, en ik kwam serieus Skyhoerenkutshock tegen. Ik heb net uit frustratie mijn xbox uitgegooid. Blijkbaar is die map toegevoegd aan Y2 6v6 nu
Al right. Ride Along met 3 sterren en een plaatje van de dreadnaught? Wat kan dat betekenen? En volgende week weer IB! Clash weer eens nu de sniper en de Rocket launcher als drops. Nice
Nou, de grote maps zijn iig weer volop in rotatie. Bastion, First Light en Skyshock allemaal gehad in control terwijl ik op geen enkele map heb gespeeld sinds de taken king. Wat een klote maps zijn dat ook. Nu wel de Doctrine met counter balance gekregen. Fuck yes! Wat is dit een close range monster zeg Zonder counter balance is die goed, maar mét is het echt een monster.