Ik heb je een berichtje gestuurd.. moet je maar ff kijken of die code het doet Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Klopt. Heb er zelf ook nog eentje liggen. Die wilde ik net activeren, maar hij meldde dat ik nog Gold heb. Kortom, op tijdstip x zal mn gold abonnement verlopen. Hopelijk niet tijdens de race vanavond......
Lengte maakt niet uit. Het gaat erom dat mijn abo nog niet is verlopen. Volgens het mailtje verloopt hij vandaag. Tijdstip wordt niet gemeld. Ik hoop dus gewoon de race te kunnen rijden strax, zin an! Maar met een beetje pech loopt mijn huidige abo dus tijdens de race af. Ik ga dus paar keer vandaag checken of ik die 2 dagen al kan verzilveren
Oh, op die fiets. Je kan ook gewoon even online een jaar (of wat dan ook, als het maar een maand of langer is) Gold kopen, die werken wel over je huidige abonnement.
Via Ms bedoel je? Ik zag dat er een gratis maand was, die automatisch verlengd. Moest ik wel ff mn creditcard gegevens invullen. Jaarabo kost daar 59 euro, en via livekaarten.nl 43. Dus automatisch via MS is voor mij geen optie.
Mij staat bij dat ik de vorige keer ook niet kon verlengen toen het abo nog liep. Maar zo te zien mag ik die 2 dagen niet eens gebruiken en is dat voor NIEUWE gamers bedoeld.
Gewoon prepaid kan je altijd verlengen dacht ik.. als zal je vandaag en morgen bv een maand zal halen moet je ze gewoon kunnen Redemen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik koop er eentje voor 48 uur. Morgen salaris, bittere armoe deze maand Dan koop ik,weer voor een jaar
En toch raar dat die 2dagen trail voor NIEUWE online gamers is Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Nu voor 1 maand gekocht en wel kunnen redeemen. Ben er dus bij vanavond. Ik rijd overigens in de Gentleman's livery
Gasten van livekaarten.nl pakken er dan een flinke marge op. Je kan ze ook voor 28-30 euro halen. Haal het al jaren bij game-card.net, daar betaal ik ook iets meer (32 dacht ik) maar met dat bedrijf heb ik goede ervaringen Edit: Hmmm zie dat de prijs daar ook 10 euro omhoog is gegaan... nvm Dat is de andere #16 toch? Heb je hetzelfde nummer als Wiethok. Wel compleet andere livery.