1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189


    Hier nog de launchtrailer met wat er allemaal in de game zit.

    Heb 'm ook gekocht dus voeg me maar toe! Epiloque NL.

    /Edit: Damn wat ziet dit er kleurrijk uit en loopt het soepel. Dit spat echt weer van je scherm af! Beetje hetzelfde gevoel als toen ik de One voor het eerst opstartte.

    Gameplay is nog wel heel erg wennen! Gaat al een stuk beter met de camera altijd op de bal.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heb de warthog nu ook binnen, gaat al best lekker maar dat aerials zijn echt moeilijk om goed uit te voeren valt me ook op als ik in de goal ga hangen dat we dan alles winnen... Altijd wel handig om iemand achterin te hebben om de goal te bewaken maarja dan gaat de lol er beetje af je wil er eigenlijk gewoon invliegen.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Er zijn geen enkele verschillen tussen de autootjes toch? Qua hoe ze rijden.
     
  4. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb in de wandel gangen gehoord dat alleen de hitboxen anders zijn.
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Juist niet. Hitboxen zijn hetzelfde, enige verschil zit in de draaicirkel (minimaal verschil). Snelheden zijn exact hetzelfde.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net een paar potjes gespeeld. Knap lastig om in te komen, maar ontzettend fun om te spelen!
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    According to developer Psyonix, the only difference between the cars in Rocket League are their hit boxes—that is, the invisible 'box' around them that determines how they collide with things.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hm, oké dan! Las ergens op Reddit dat het dus niet het geval zou zijn.

    Wel vreemd, de Merc is dus eigenlijk gewoon de beste auto.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wanneer ik hoofdzakelijk als keeper/verdediger speel kies ik altijd voor de Merc.. Hoe groter de wagen, hoe groter de kans dat je de bal raakt/tegenhoud... (theoretisch gezien word de vrije ruimte in het doel sowieso kleiner met zo'n gevaarte op de doellijn, altijd een mentaal voordeel :p)

    Speel ik aanvallend dan switch ik naar de "Breakout" omdat ik dan voor mijn gevoel meer overzicht heb en dus behendiger/wendbaarder ben op de grond en in de lucht.
    Neem ik nou bijvoorbeeld de nog kleiner uitgevoerde "Paladin" dan vind ik het ineens een stuk lastiger om een bal goed te raken. Die wagen vind ik dus niet bepaald prettig.
    Met lage/platte wagens schiet je ook sneller over heb ik het idee omdat je de bal meestal aan de onderkant lijkt te raken terwijl je met de Merc juist de bal meer aan de zijkant raakt.
    Tenminste zo ervaar ik het allemaal...

    Qua rij eigenschappen kan ik geen grote verschillen ontdekken. Een 'beste' wagen is er dus niet zeg ik, wel bestaat er een ideale wagen voor jou speelstijl. :thumbs:
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gisteren, met 3vs3 en 4vs4 in een party klapte mijn spel er vaak uit terwijl een nieuw potje aan het laden was. Voorheen nooit last van gehad, in wedstrijden waar ik niet in een party zat.
    Het beeld werd zwart en/of ik zat opeens in het hoofdmenu van de xbox. De xbox (hard) resetten bracht geen oplossing.. Hebben hier meer mensen last van gehad, is er wellicht een oplossing of oorzaak voor bekend? M'n NAT is open en m'n PING netjes (25-40ms).
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij had heel Xbox Live gisteravond last van een storing.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dan blijft het wel raar dat het constant bij 1 persoon gebeurde terwijl de andere 3/4 mensen daar geen last van hadden.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In mijn ervaring maakt het echt geen reet uit welke auto je kiest, het is puur cosmetisch.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was inderdaad de enige die problemen ondervond.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gister was het idd erg met eruit klappen en weer terug bij het dashboard te zijn. Is mij overigens vandaag ook al twee keer gebeurd.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem ook maar aangeschaft, verslavend spelletje! en nog stuk meer diepgang dan je zou denken.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gisteravond aangeschaft zonder iets gezien te hebben maar wat een leuke game. Met 7 man online was wel dikke lol en met de basis training kon ik al redelijk meekomen in sommige potjes. Was in mijn 2e potje zelfs MVP en dat maakt het wel aantrekkelijk om met vrienden te spelen.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  18. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijke game dit... makkelijk op te pakken, maar toch enorm veel diepgang. Aerials lukken nog niet echt. raak ze af en toe wel. Ben dan al enorm blij :p
    Wat ik begreep is dat de hitboxen wel verschillend zijn per wagen incl. de draaicirkel. Voor beginners wordt meestal de Octane wagen aangeraden.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Een maat van mij en ik hebben de game ook gekocht.
    Gameplay is veel lachen, gieren en brullen hahaha.

    Geniaal spelletje is deze game!!!!


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Eindelijk! Binnenkort even aankloten.
     

Deel Deze Pagina