Blijf deze game puur spelen om de prachtige characters en bijhorende dialogen/verhalen... En eerlijk is eerlijk, om de grafische pracht! (soms is het net alsof je een film kijkt)
Wil ik voor mijn doen echter leuke gameplay en exploreren, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een game als Fallout ben ik nu achter.
Heb schijnbaar toch echt geweren, bommen en granaten nodig om mij voor langere tijd te kunnen amuseren binnen een game/speelwereld.
..het liefst ook nog met een paar snelle voertuigen erbij, want wandelen of hobbelen op een paard is ook best saai eigenlijk.
Merk nu bij "The Witcher 3" ook dat ik zoveel mogelijk probeer te 'fast-travellen' en dan in een rechte lijn met mijn paard naar de bestemming sprint.
Onderweg weer vechten heb ik echt geen zin in, wat opzich wel jammer/zonde is in zo'n mooi opgezette speelwereld. Zit dus constant met een beetje dubbel gevoel te spelen...
Bij "The Witcher 2" was dit allemaal niet aan de orde omdat het vrij rechtlijnig en compact was, wat toch wel mijn voorkeur geniet achteraf gezien.
Klik om te vergroten...