1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zoals ik al eerder zei. Het moment dat ik deze muziek hoorde in de game was voor mij het RDR momentje van deze generatie. Skellige is sowieso een van de mooiste gebieden in een game ooit. _O_
     
  2. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Mijn eerste witcher game, erg wennen zeg... graphics zijn nice en story ook alleen het vechten werkt echt stroef voor mijn gevoel.. soms lijkt die ook niet te blokken terwijl ik gewoon die linker trigger indruk? Ben echt aan het struggelen om wat te levelen (pas level 5 na een uur of 5 spelen)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow zo snel? Ik heb er ook zo'n 5 uur opzitten en ben level 3 :eek:

    Deze game is wel echt veruit de beste witcher game merk ik al. Steekt echt goed in elkaar. Gwent kaarten verzamelen (Gotta collect em all!) werkt verslavend en is gewoon een behoorlijk spel in het spel. De story telling en cutscenes zijn echt vet. De wereld en exploration vind ik dan wel wat minder. Dit had ik ook in W2, maar ik denk dat ik teveel bethesda RPG's gespeeld heb.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik moet er überhaupt nog aan beginnen. Zit nu in The Witcher 2 bijna richting het eind van chapter 2. Heb helaas nog steeds geen Triss gevonden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kon maar niet in Witcher 2 komen. 15 uur gespeeld en toen maar mee gestopt. Als je die game al tof vind, dan gaat 3 helemaal een genot worden denk ik :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yip, vind het heel tof, maar ik wil uit Vergen als plaats. Vind Vergen zo een doolhof. Ik, raak iedere keer verdwaald. Hahahahaha.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat is volgens mij super snel, ik ben nog niet eens level 7 met bijna 25uur op de klok... 8) Gisteravond weer eens twee uurtjes gespeeld en voor mijn gevoel totaal niks opgeschoten, sta oog in oog met een Weerwolf die ik echt met geen mogelijkheid verslagen krijg terwijl de quest wel voor mijn level geschikt zou moeten zijn...

    Maar de quest maar links laten liggen kan ik niet, blijf nu zoeken totdat ik iets gevonden heb waarmee ik dat beest wel versla! :p (kan overigens niet wachten tot ik echt een hoog level heb en hopelijk dat over-powered ben, dan word zo'n namelijk game pas echt leuk :D)
     
  8. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    ja ik had ook moeite met zo'n baas een aantal keer maar ze zijn best makkelijk te cheaten.. XD (enige manier dat ik em dood kreeg) ergens in een hoekje drijven en dan maar die fire spel blijven casten en kruisboog.. maarja neemt wel wat gameplezier weg maarja je moet wat na 8x opnieuw proberen.. lijkt wel of die dan glitched en dan niks meer doet. Duurt alleen wel wat lang op die manier lol. gezien mijn kruisboog maar 1 damage doet en die firespell maar 50 ofzo.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Die quest met die weerwolf was eigenlijk ook het laatste wat ik in die game heb gedaan, game ziet er verschrikkelijk mooi uit, maar voor mijn gevoel schiet het totaal niet op met het levelen.
    Heeft er voor gezorgd dat ik er totaal geen zin meer in had en de game maar heb verkocht :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand suggesties voor builds/punten te besteden? Ik heb in ieder geval de perk gekozen dat ik langzaam heal overdag en extra damage met quick attack (altijd goed natuurlijk). Verder weet ik het niet echt en heb nog 4 punten over.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Tijd voor de 2e expansion.
    TW2 kan me niet bekoren met z'n beperkte vrijheid en graphics.
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik heb ook bijna alles nog gepompt in quick en heavy attack.
    Kan iemand me vertellen bij welk level je de game ongeveer hebt uitgespeeld?
    Ben nu level 8 inmiddels..
     
  13. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik was klaar met level 34

    Verstuurd Met Tapatalk
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zoiets ja en na de 1ste expansion ben ik lvl40

    @Maddmonkey

    Ben je al in Velen geweest of ben je nog in het begingebied? Is gewoon groot en leuk om te exploren hoor. Leuk hoe dit een fantasy game is in een "realistische" wereld.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zit inmiddels in Velen. Heb net "hunting a witch" quest afgemaakt. Behoorlijke lange en pittige quest was dat. Fucking Golem ofzo duurde echt 5 minuten om neer te krijgen. Ik heb inmiddels een paar perks gekozen. 25% extra fast attack damage, focus (meer damage hoe hogere adrenaline bar is) en ik ga denk ik voor signs. Ik heb al ontdekt dat Yrden heel goed werkt tegen magische wezens en quen is een goede back up om minder health te verliezen. Veel dodgen erbij en light armor nemen.

    Gameplay voelt een beetje als een makkelijke Bloodborne met meer opties :) I like
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Blijf deze game puur spelen om de prachtige characters en bijhorende dialogen/verhalen... En eerlijk is eerlijk, om de grafische pracht! (soms is het net alsof je een film kijkt)

    Wil ik voor mijn doen echter leuke gameplay en exploreren, dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar een game als Fallout ben ik nu achter.
    Heb schijnbaar toch echt geweren, bommen en granaten nodig om mij voor langere tijd te kunnen amuseren binnen een game/speelwereld.
    ..het liefst ook nog met een paar snelle voertuigen erbij, want wandelen of hobbelen op een paard is ook best saai eigenlijk. :p

    Merk nu bij "The Witcher 3" ook dat ik zoveel mogelijk probeer te 'fast-travellen' en dan in een rechte lijn met mijn paard naar de bestemming sprint. :eek:
    Onderweg weer vechten heb ik echt geen zin in, wat opzich wel jammer/zonde is in zo'n mooi opgezette speelwereld. Zit dus constant met een beetje dubbel gevoel te spelen...
    Bij "The Witcher 2" was dit allemaal niet aan de orde omdat het vrij rechtlijnig en compact was, wat toch wel mijn voorkeur geniet achteraf gezien.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar... Skellige _O_
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ooit zal ik ook daar aankomen.. Met de nadruk op, ooit! ;)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe lang doe je ongeveer over de eerste DLC ... ? Mss dat ik die nog ff snel doe voordat The Division uitkomt ...
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33

Deel Deze Pagina