PCARS [Running] Zondag-cup: RUF RGT-8 GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 4 feb 2016.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, dat is een mooie illustratie.

Die laatste bocht durfde ik nooit helemaal volgas te nemen bijvoorbeeld ^^

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik nam 'm daar volgas. Dat maakt het des te pijnlijker haha

3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dan zou ik toch echt even gaan sleutelen. Net na de apex van de een-na-laatste bocht ga al vol op het gas. Heb zondag misschien 1x iets moeten inhouden omdat ik anders te wijd zou gaan. Heb best veel aan de setup gesleuteld en het is nu gewoon een compleet andere auto.

Zou handig zijn als je ook het tijdverschil terug kon zien maar het gat wordt inderdaad wat groter. Kan me niet voorstellen dat het komt vanwege mijn stuur... Misschien toch maar even een andere setup uitproberen.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Áls ik daar volgas ga, dan is het zwaar short-shiftend.

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik moest ook liften in de laatste bocht in 3 of shortshiften naar 4 als de lijn 1 mm verkeert was. Verder liep ik qua top wel hard maar reed met 0-3 downforce en liep 275 zonder slipstream op het rechte stuk dus vandaar dat ik beltoon daar nog wel achter me kon houden.

Kimi NL vindt dit leuk.
  6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik reed zelf met 1-5 of 1-6 downforce. Dat is ongetwijfeld 1 van de redenen waarom ik wel die bocht vol gas kon nemen.

Laatst bewerkt: 23 feb 2016
  7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet niet welke nummers ik qua downforce reed... Voor had ik 'halve' downforce en achter volledige downforce.

8. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik had downforce op 0-4

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
  10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik blijf het toch zonde vinden om te zien dat het beeld fors hapert bij diverse bochten op snelheid. Met name bocht 3 op Sagitto, die heel slecht te nemen is met de ruf(t), kun je heel slecht inschatten of je er goed doorheen bent. Ik moet serieus effe remmen om het fatsoenlijk te krijgen in die bocht. Kwam niet verder dan 1:47.5 tot nu toe.

En nu had ik wéér een andere livery. Hoe zorg ik er nou voor dattie standaard op gentlemans club staat? Ik had dat van de week in my garage gedaan en gesaved, maar race 2 zondag en nu vandaag op sagitto 2x andere livery.....

11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb weinig last van haperingen, alleen zag ik in de replay van beltoon dat het beeld toch weleens licht stottert. Qua livery zou ik zeggen doe een harde reset en kies hem dan nog eens.

12. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    dubbel

Laatst bewerkt: 24 feb 2016
    B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik knalde er met m'n Barcelona=setup inderdaad ook telkens af op die twee punten vanavond, maar dat heb ik er inmiddels redelijk uitgetuned waardoor ik er nu meestal wel prima doorheen kom. 1:42 moet goed lukken.

@Racerblade01 @Dex en evt anderen, laat maar weten als jullie m'n setup willen proberen in een pb'tje, zou het jammer vinden als we jullie om deze reden niet aan de start zouden zien staan zondag!

14. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    mag ik hem ook proberen tender? of moet ik je even lief aankijken (misschien maak ik die 25,- wel weer terug over :p)

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ook svp :-D

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het stotteren kwam omdat ik het opnam met mijn computer door de replay naar de Xbox app te streamen. Heb tijdens de race niet of nauwelijks last van haperingen gehad.

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Precies op die 2 met rode cirkels aangegeven punten heb ik ook dezelfde problemen.
    Vooral als de banden al wat heet zijn geworden en wat zijn versleten, dan wil de auto af en toe wat onvoorspelbaar reageren.
    Iets van het gas en minder risico zal voor de lange tweede heat denk ik het beste advies zijn.
    En soms moet je iets snelheid in de eerste bocht opofferen in een bochtenserie om een betere exit te hebben in de laatste bocht van de serie.

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    -------

Laatst bewerkt: 24 feb 2016
  19. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb toch al 25 rondjes gereden maar nog niet deze lijnen ontdekt in die bochten, neem aan dat de twee banden op het asfalt regel inderdaad wel gehanteerd wordt.

loyallronin vindt dit leuk.
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik overleg nog ff met Pieke over de tracklimits die af en toe erg ruim worden toegepast door het spel.
    Je kan daar onsportief gebruik van maken om flinke tijdwinst te boeken.
    Een off. bericht volgt nog.
    ;)Wat zijn jouw rondetijden, dan weet ik of ik ook nog ff moet bijschaven.

Deel Deze Pagina