Far Cry Primal

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 6 dec 2015.

1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.465
    Ik speel de ps4 versie. Wennen maar vertrouwd. Merk dat ik regelmatig m'n pijl en boog probeer te herladen omdat ik guns gewend ben. Voldoende te verzamelen pak alles wat ik kan dragen. Ook al een paar upgrades uitgevoerd. En ik heb een wolf! Grappig dat je toch meteen anders speelt, gisteren werd m'n wolf aangevallen en dan ga je hem wel meteen verdedigen (weet niet of ik makkelijk aan een nieuwe kom maar heb het maar niet gegokt. Ook ben ik al een paar beren tegengekomen maar die gingen met moeite dood en 2 keer ging ik dood. De uil is leuk maar moet hem nog wel wat upgraden.

Dialogen zijn eh niet te verstaan, maar daardoor voelt het wel echter, (in tegenstelling tot met brits accent pratende fransen in AC Unity) Soundtrack is goed maar zo goed als de Far Cry 3 theme zal het nooit meer worden. Nachten zijn leuk dan zie je kampvuren en lopen er wolven die je met vuur kan verjagen.

En de opening vond ik goed. Tot nu toe zeker beter dan FC 4

jansen007natas vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmmmmm beter dan Far Cry 4 dan moet ik het wel tof vinden. Vond FC4 echt vet. Twijfels!! :D

3. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.465
    nja ik vond 4 altijd een beetje alsof ze het teveel probeerden om cool te zijn. De DJ was zwaar irritant en die broer en zus vond ik van die wandelende cliches. Voertuigen vond ik nooit geweldig dus die mis ik niet, gebruikte alleen die helicopter. Pagan Min was leuk en excentriek, maar heb tot nu toe de main villain hier nog niet gezien. Het doet me nu wat denken aan een fallout game, alles verzamelen en proberen te overleven tegen grotere beesten. Tot nu toe ongeveer 2 uurtjes gespeeld denk ik.

Alexknl vindt dit leuk.
  4. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Uitgever Ubisoft heeft met een patch een hogere moeilijkheidsgraad toegevoegd aan de game Far Cry Primal. De game kwam dinsdag uit voor de Xbox One en PlayStation 4.

Spelers krijgen in de nieuwe Expert-modus minder ondersteuning bij het richten van wapens. Ook hebben ze twee keer zo weinig gezondheid als in de Hard-modus en schieten tegenstanders sneller.

Daarnaast worden vijanden alleen op de minimap getoond als ze getagd zijn en kan de speler vijanden minder schade toebrengen. Met de patch worden ook de graphics wat opgepoetst en is de stabiliteit verbeterd.

De patch is voor zowel de Xbox One als de PlayStaton 4-versie.

5. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind Primal echt een gave game hoor komt denk ik vooral door de setting. Wel ga ik er op 1 of andere manier veel langzamer doorheen dan de reviews zeggen. Daar lees je veel 15 tot 20 uur. Heb zelf nu 13 uur gespeeld en staat dat ik nog maar 33% heb voltooit terwijl ik niet de indruk heb bewust dat ik nou overdreven veel meer doe dan de side ennstoru quests.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    100% completion in far cry is ook al die collectibles. Kan zijn dat 60% alle quests is.

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    De speeltijd in reviews zijn meestal gericht op het hoofdverhaal. Als je bij Far Cry Primal enkel de main quests najaagt zou vijftien tot twintig uur best kunnen kloppen. Zelf heb ik ongeveer hetzelfde als jij, iets meer dan tien uur speeltijd en rond de dertig procent. Komt ook vooral omdat ik amper met de verhaallijn bezig ben, maar veel meer met de sidequests. En zoals Maddmonkey al zegt; honderd procent betekent niet dat je de verhaallijn hebt voltooid, maar daadwerkelijk alle quests hebt gedaan en collectibles hebt verzamelt.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ben nog steeds aan het genieten van de game. Zit nu op 47% en nog niet uitgespeeld overigens. Zit nu een 20 uur im de game en heb bijna nu wel alle upgraded en dorp upgrades.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
  11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo de eerste twee uur in de game zitten en man wat een brute game. Lang niet meer zo iets "bijzonders" gespeeld. De setting het gevoel van overleven, wauw!
    Normaal ren je in dit soort spelen, als een dwaas door de de velden, maar nu merk ik dat ik me erg kwetsbaar voel en dat ik zeer rustig rond loop. Goed kijken en hopen dat je geen beer of wolf tegenkomt.

Dat zal denk ik in de loop van de game wel veranderen aangezien je vast betere skills en wapens krijgt en je eigen side kick. Maar voor nu is het echt een vette wereld om in te lopen. Merk dat ik deze game veel relaxter speel. Alles goed bekijken en zo. Het voelt als een goede uitstap, deze Far Cry.

1 woord: GENIETEN!

Gakkie, Mallakai en Yerewn vinden dit leuk.
  12. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.465
    Wat zijn jullie favoriete dieren om mee te nemen? Beren vallen me wat tegen ze zijn te traag. Ik ben een fan van stealth dus de rare black jaguar. Hoewel als ik iets meer power nodig heb zijn de Rare black cave lion en de sabre tooth misschien toch net iets beter, en gebruik ik die meer.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, toch vorige week maar gekocht bij Gamemania na inleveren van 2 games, en ben positief verrast, misschien wel de leukste Far Cry in de serie.
    De setting is top, de wapens zijn geweldig (Speer is baas), verhaal is opzich redelijk.

Heb nu de beschikking over de Bloodfang Sabretooth, heerlijk beestje hoor :+

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hetzelfde hier ook maar gehaald en hij is echt supertof tot nu toe.
    Had ik niet verwacht.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    wat een gaaf spel. ben wel blij dat ik nu dieren kan temmen, die wolf is best handig. in je eentje snachts rond lopen, met nog maar 4 pijlen en een speer kan soms best lastige situaties opleveren.. ha ha.

16. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.465
    ook wel gaaf om te zien dat als je een badger bij je hebt je toch door beren wordt aangevallen. En met een sabre tooth tijger dan weer niet. Soms lopen er een aantal wolven achter je, en als je je dan omdraait rennen ze weg. Nu 16 uur gespeeld en op 30% ik vermaak me prima!

heuft vindt dit leuk.
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil hem ook spelen! Ff wchten op een gaatje ergens in de te spelen games. Eerst The Division en daarna DS3 ...

18. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb zo juist Far Cry: Primal uitgespeeld en met alle plezier. Van mij mogen ze nog een keer een game als deze maken maar dan met Dino's. Ik weet wel dat deze game zeker in mijn top games ooit gaat komen. Zo geweldig vind ik de setting en de game. Zo zie je maar weer dat een game niet atijd super hoge cijfers hoeft te hebben om een game zelf goed te vinden en met enorm veel plezier te spelen.

Yerewn en SHiZ NL vinden dit leuk.
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Helemaal mee eens @ageQned een pareltje is dit. Ik heb lang niet meer een game gespeeld, waar ik zo graag weer naar terug wil. Game doet op zich niets nieuws, maar de setting is zo wreed. En wat je zegt over nog verder terug in de tijd lijkt me ook vet. Loop je door de jungle, bot T-Rex voor je, fluit je op je vingers komt er een groep door jouw getemde velociraptors je helpen!

heuft vindt dit leuk.
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow! Das snel. Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan ?

Deel Deze Pagina