Er is sinds gisteren een soort van topdown MOBA game uit : Trans Galactic Tournament, op het eerste gezicht een zeer simpele game met goofy aliens en matige graphics maar als je er echt even achter gaat zitten is het nog best wel tof. Misschien eens proberen als je ook het wachten op een "echte" MOBA helemaal zat bent.
Zie jij ze? Duurt nog wel effe todat de mega golf Action MOBAs uitkomen en dan is het nog wachten of ze allemaal wel even leuk zijn. Tot die tijd is zo een titel iig wel even leuk tussendoor. Yep las het ook, Smite veel gedaan op de PC en nu dus eindelijk naar de PS4... Hopelijk kan ik mn account met de nodige gold skins en alle gods wel transferren... Van Smite weet ik iig al dat het sterk in elkaar zit en heerlijk speelt. Helaas nog geen datum :/
Ben zelf ook een beetje uitgebrand op dit genre, maar ben toch positief verrast door deze review. Badger mounting FTW.
Ah en 19,99 euro. Dat vind ik een prima prijs voor dit soort games. Edit: Zie wel dat die in 2 a 2,5 uur al klaar is. Dan vind ik 19,99 euro toch nog niet teveel voor deze game.
De PS+ games voor maart zijn bekend: Nieuw voor PlayStation Plus op 1 maart Broforce (PS4) Galak-Z (PS4) Super Stardust HD (PS The Last Guy (PS Flame Over (PS Vita) Reality Fighters (PS Vita) Weer bagger dus! Wordt echt tijd dat ze eens wat betere games gaan doen ... een keer een AAA title moet wel kunnen toch ?
Nadeel van nummer 1 console zijn is dat ze niets moeten..ik denk dat we nog lang niet af zijn van dit soort games. (helaas)
De PS4 games zijn top, rest ken ik niet op SSD HD voor PS3 na. Ook een goede game, al weet ik niet of ik de PS3 ervoor ga aanzetten...had em liever voor de Vita gehad.
Echt top! Ik heb dan wel de PC versie nooit gespeeld dus kan niet vergelijken maar het is echt een toffe game zeg! Dit ga ik lang spelen. Oh en jongens, snel wezen, betacodes Trackmania Turbo hierrrrrrrrrr: http://betacode.ubi.com/tmtps4