1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Racerblade01, 12 feb 2016.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Ondersteunt dit spel geen headset? of gebruikt gewoon niemand het? vandaag 4 hattricks gescoord, merk dat ik aanzienlijk beter wordt in korte tijd.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2016
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij gebruikt niemand er een. Speel zelf wel altijd met headset, maar hoor verder niemand.
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Je moet ook een knop indrukken om te chatten.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe werkt dat dan? ik zie alleen dat je met de D-pad of met de menu knop tekst berichtjes kan sturen.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan ook in de opties aanzetten dat je geen knop hoeft in te drukken.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Op de PS4 is dat L1, op de Xone denk ik de linker bumper.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op de PS4 was ik het spelen met strangers al snel zat. Er werd niet gecommuniceerd en met een enkele uitzondering ging iedereen als een kip zonder kop voor de bal. Zo vaak mee gemaakt dat je in een kansrijke positie door een teamgenoot werd weg gebeukt omdat ze zelf wouden schieten
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als er mensen van hier willen spelen voeg me dan toe: chaplander
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Top, ik zal je toevoegen!
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Van het weekend lekkere save gemaakt in overtime + de winnende :D
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. DOKTERANDRS

    DOKTERANDRS Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je meedoen aan rocket league toernooitjes ?? Meld je dan aan op Facebook "abstract tournaments" binnenkort gaan wij die organiseren word helemaal top !!

    Zie jullie snel !!!
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je merkt wel dat veel mensen de tutorial hebben overgeslagen. Veel moves zoals sneller naar voren door salto's maken zie je bijna niemand doen.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik oefen nog geregeld in de tutorials maar gebruik het ook niet echt vaak, enkel in noodgevallen als ik zonder boost zit... Aerials probeer ik ook zoveel mogelijk te beperken want als het misgaat ben je wel even uitgeschakeld. En dat staat helemaal knullig. :p

    [EDIT] Onbewust maak ik toch meer gebruik van die salto voorwaards dan ik dacht.. Bijna bij elk schot nu ik er op let... :D
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2016
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is serieus handig. Je kan je er heel snel door verplaatsen. Ook bij de aftrap. Als je zorgt dat je als eerste schuin boven de bal uitkomt, weerkaatst hij soms zo over de tegenstander het doel in.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Net even zitten proberen maar ik verlies er eerder de controle mee dan dat ik snelheid win bij een aftrap.. Timing is essentieel.
    Hou liever de wielen zo lang mogelijk aan de grond en pak toch mijn voordeel door precies te sturen. Soms met dat springen bij de aftrap raak ik wel de bal goed maar ben ik de controle over de wagen voor enkele seconde volledig kwijt omdat die door de lucht spin, wat me dan vaak duur komt te staan...

    Bij 1vs1 heb ik tot nu toe altijd het gevoel dat ik wel kan bepalen waar de bal heen gaat tijdens een aftrap... Sowieso nooit recht vooruit blijven boosten!
    Bij andere wedstrijd doe ik meestal niet eens mee met de aftrap omdat ik liefst verdedig/keep. :)

    Zoals gezegd ik gebruik het om de bal extra krachtig te schieten, of als ik voorin ben en snel terug richting mijn doel moet maar geen boost in de buurt heb. Dan win je wel wat snelheid inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2016
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vanaf vandaag is er een 'Snow Day'-playlist waarin 3v3 wordt gespeeld met een puck in plaats van een bal. :)
     
    B Tender, McSparkle en Beltoni vinden dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wel lachen indd :) Spring nu wel vaak over de puck heen.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wacht maar tot je tegen betere tegenstanders komt te spelen. Het niveau ligt op de ps4 veel hoger.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het lukt mij ook niet altijd hoor ;)

    Nice, straks maar even proberen.

    Ben benieuwd!
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Speel zelf op de PC, maar heb echt ontzettend vaak PS4-spelers als tegenstanders... Game is volgens mij gigantisch populair op dat platform.

    Qua niveau merk ik vooral ontzettend veel verschil tussen standaard en competitief. Zo gauw ik wat divisies gestegen ben kom ik opeens tegenstanders tegenkom die wel hun wagen onder controle hebben in de lucht en dat ik dan vaak behoorlijk kansloos ben. Vanaf een bepaald niveau moet je echt die 'aerials' overtuigend en goed kunnen uitvoeren anders kom je haast niet meer aan de bal. :eek:

    Makkelijke game om op te pikken en met (veel) plezier te spelen, maar om te masteren zeer lastig! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina