Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zojuist FM6 aangeschaft, had zin om gewoon weer eens oldskool te gaan driften en painten. Wat een draak van een intro kent dat spel, allejezus wat erg en traag! moet je eerst zo'n stomme race rijden met die GT(met alle assists aan, zelfs rem-assist) daarna verplicht kwalificeren op 3 banen. pff, na een half uur eindelijk kunnen beginnen met wat ik leuk vind..

Nu nog even oefenen en dan mijn "skills" weer vergelijken via xbox live.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja Forza heeft echt patent op totaal-kut-game-intro's. Volgens mij was het al sinds FM3 een om te huilen eerste halfuur met slome races met alle denkbare assists verplicth aan en ellenlange intro's waar een semi hip klinkende vrouw uitlegt wat het verschil is tussen single race en timetrial.

3. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Forza is ook Amerikaans hè. Die dingen kunnen niet rijden. Ook niet met hulpmiddelen.

Best jammer trouwens dat die gameplay zo kut is. Spel ziet er wel echt onwijs gelikt uit en m'n eigen auto zit erin :eek: Maarja, not gonna buy haha

4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Welke auto dex?

De Volvo 240 hebben ze eruit gehaald, maar een C Kadett en MK2 golf zitten er wel in. Dus de helft van mijn wagenpark zit er in
    Nu dik 2 uur online gedrift, en ben nog roestig. Erger mij heel erg aan de "Shaky" camera's ingame..

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk

5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Opel Corsa OPC Nurburgring Edition :) In Forza zou dat dan de Vauxhall Corsa VXR zijn. Moet dan trouwens nog wel een sper toevoegen, wat extra vermogen erbij en de auto ietsje lager leggen, maar dan zou ik 'm redelijk hebben, op de grill (Vauxhall ipv Opel) en uitlaat (ik heb 2 pijpen ipv het classic driehoekje) na. Maar ik keek één gameplay filmpje en werd al direct gek van dat piepende banden geluid wat al sinds deel 1 eruit zit geloof ik. Heb sinds deel 2 nooit meer een editie gekocht. Als ik nu naar xbox.com ga en ik zie daar die Mclaren MP4/4 baal ik altijd :9

Kimi NL vindt dit leuk.
  6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Rossi46 en Racerblade01 vinden dit leuk.
  7. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
  8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Leuk karretje heb je dan! zal serieus leuk lopen met zo'n sper!

voorwielaandrijving ben ik zelf niet zo fan van, maar een Golf 6 GTI zal mij wel bekoren als dagelijkse auto :D
    (Of een Volvo 850 T5-R in Cream Yellow)

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Even een minuut volhouden _O_

Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Morgen komt ie in early access hea Remco. Na de DTCC een vluchtje doen met de tucks? :p

Andere kijk tip is de super spannende race op Fuji van de GT's waar Remco, Jeffrey en ik gister reden. XBW werd helaas niet zo geweldig gerepresenteerd deze round. @ weken terug werden Ik en Jeffrey nog 3e en 10e, maar gister was het voor Remco pas z'n 2e race, Jeffrey z'n game crashte en ik kreeg 3 stop and go's aan mijn broek omdat de game vond dat ik bocht 1 cutte (wat ik niet deed). Gelukkig konden m'n teammaatjes voorin voor spektakel zorgen. :) Op 1:06.00 begint de hoofdrace en de top 3 zit gewoon heel de 45 minuten binnen 3 seconde of zo!

In de stream zitten af en toe wat graphics glitches. Ben blij dat ik er ingame geen last van had. :+

11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice! :)
    Maar moet je daar backer level 2 voor zijn?
    Want ik ben level 1.

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Level 2 kon al de beta spelen een tijdje. Early access is voor iedereen die Game Stock Car voor december heeft gekocht.

RemcoM vindt dit leuk.
  13. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Autootje is vrij serieus ja haha. Ze zeggen dat vermogen went, maar ik verbaas me er na bijna een jaar nog steeds over hoe achterlijk snel het ding is. Sperdiff is erg fijn. Power understeer bestaat gewoon niet meer en je wordt erg hard de bochten doorgetrokken. Dat maakt het een stuk minder erg dat het een FWD is :9

14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hier nog iemand interesse in een Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458- Italia Edition Official (Xbox One) met een wheel stand pro II... ?
    Ik denk dat ik te weinig tijd heb om nog veel te gamen en als er iemand is die ik kan blij maken met deze spullen dan is dat meegenomen natuurlijk..
    Ik weet dat het hier geen verkoop topic is, het is ook meer om te zien of er interesse voor is. Is nog geen jaar oud..

15. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik stuur je even een PM

Beltoni vindt dit leuk.
  16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hij is er :D.
    Morgen ff lekker TRUXXIN

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    We hebben ons met ons team weten in te schrijven voor het Virtuele Endurance Kampioenschap. Dit is een raceleague die echte endurance races in rFactor 2 organiseerd waar je 6, 8 12 en 24 uurs races rijdt met 2 tot 5 coureurs in een team. Ingame kan je tijdens de pitstops van coureur wisselen en zo stints rijden terwijl andere coureurs een dutje doen of zo. Aankomende zaterdag staan we al aan de start met een team van 2 of 3 coureurs. Onze coureur Hany reedt de Ferrari GTE afgelopen weekend naar de pole position wat betekend dat we in room 1 mogen starten (en vooraan starten, maar in een race van 12 uur maakt dat geen bal uit). Zijn snelle rondje is hieronder te zien. :)

Ik rij al in 3 verschillende kampioenschappen en ik heb daar genoeg setup werk liggen. We hebben dus besloten dat ik me daar qua rijden op focus en niet de 12 uur ga rijden. Wel neem ik de managers rol op me tijdens de race dit weekend waarbij ik help met de traffic (LMP1 en LMP2 auto's gaan een stuk harder namelijk) voorspellen/spotten en sta ik klaar sta om eventuele problemen op te lossen. En uiteraard hebben we onze SRVN livery overgezet naar de Ferrari. :D

Surreallistic, RemcoM en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  18. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    toch maar even Rfactor 2 installeren dan.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heel gaaf @Flavourlicious
    Begint te kriebelen...

@Divimus @Flavourlicious moeten jullie er veel tijd in steken om enigszins competitief mee te rijden? Is het tunen (nog) lastiger als in bijv. Project Cars?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
  20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Simpel gezegd, zonder setup ben je gigantisch kansloos. De setup bepaalt niet alleen de snelheid, maar ook of de banden het een hele race overleven. Genoeg coureurs die op een rondje 3 tiende sneller zijn, maar het einde niet halen op diezelfde pace bijvoorbeeld. De baan verandert tijdens een event door de rubber en marbles die op de baan komen, je radiator en remmen worden warm en dat heeft effect op je pace. Allemaal dingen die je meeneemt in de setup.

Veel leagues hebben livetiming lijsten waar je live kan zien wat voor tijden er gereden worden en zoals je hieronder in de link kan zien loopt dat snel op tot de honderden per coureur in de aanloop voor 1 event. Daarom zo fijn dat we een goed team hebben waar elke coureur op verschillende dingen kan focussen. Ik en Kevin Heijnen kijken deze week naar de BMW voor de DTM race van vanavond terwijl Hany en Kevin Rotting naar de Ferrari GTE kijken voor de 12 uurs race van het weekend.

http://srvn.liveracers.info/Live?server=SRVN.nl DTM

Enige jammere is dat je niet kan zien of een coureur met volle of lege tank heeft gereden. Dat kan zo 8 tiende schelen op een rondje.

Voor mensen die zin en tijd hebben trouwens om te kijken, vanavond rijden we met de DTM's over Adalaide. Een veel te krappe technische baan voor de auto's dus dat wordt vast spectakel. :+

Kwalificatie start om 20:15. Stream zal ook wel zoiets online komen.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    RemcoM en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina