PCARS [Running] Zondag-cup: RUF RGT-8 GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 4 feb 2016.

1. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Het is echt vet irritant ja! Bij de BMW M3 kon je dat er tenminste nog uit tunen maar bij deze wagen kan je weinig aan de versnellingen doen :confused:.
    Oeff da's wel snel, rijd je dan met 0/0 downforce?

2. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Downforce heb ik op 0-2

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

3. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik kan er deze week helaas niet bij zijn waarschijnlijk =(

Daarom net maar gelijk even Brands Hatch geoefend. Zowaar vind ik de RUF er lekker rijden! In tegenstelling tot Sakitto waar elke bocht op eieren leek, heb ik hier een setup waarbij ik elke bocht kan aanvallen, zonder de angst om hem kwijt te raken. Dus bij deze baan maakt het me niet zoveel uit als ik de pace van de snelste niet heb, het rijden is gewoon leuk hier dus ik zal er zeker bij zijn over 2 weekjes :) Weet niet of mensen er al op geoefend hebben, maar ik kwam net tot een 1:24.3. Ben benieuwd of er mensen nog hard de 23'ers induiken.

B Tender vindt dit leuk.
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier verloor ik de RUF, m'n achterkant werd wat licht toen ik moest liften.

Twee bochten later..

5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Kwam net geheel toevallig in een random lobby terecht met identical cars "RUF RGT 8 GT3" en custom setups aan...

Gewonnen met 16 seconden voorsprong :lol:

B Tender vindt dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Net ff een stukje met deze wagen gereden.. Potverdikkie wat is dit een fijne bak!!!!!

Edit: is het kwa nieuwe cup dan niet leuker om alle GT3 wagens te gebruiken ( iedereen vrije keus ) dan is ook niemand verplicht de Dlc te kopen en zal er denk ik ook meer mensen mee doen.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2016
    B Tender vindt dit leuk.
  7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zag hem net voorbij komen, verschil met ColdZero was 5 seconden.
    Bij dat tweede filmpje was ik niet zo slim. Ik zag het voor mij gebeuren maar in plaats van gewoon te remmen zoals ze dat in het echt zouden doen probeer ik er nog langs te komen om te voorkomen dat mensen achter mij het proberen. Gelukkig had het verder niet heel veel invloed op mijn positie. Was die race zo vaak gespind dat ik toch wel achterin was gefinisht. Voor je concentratie is het niet echt een pluspunt.

Vrije keuze is wel gaaf, en dan een limiet van 2/3 racers per model misschien. Dan krijg je ook een beetje het team/competitie gevoel. Probleem is dan wel dat sommige auto's het op bepaalde circuits gewoon beter doen.

Dan moet ik weer even gaan sleutelen aan de SLS, ook alweer een half jaar niet mee gereden. Wat was dat een heerlijk bakje toen ik een goede tune had gevonden en geperfectioneerd <3

loyallronin en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou er in dat geval niet één of twee auto's zijn die 'beter' zijn, waardoor de situatie ontstaat dat je 'de lul' bent als je de verkeerde auto hebt gekozen? Ik heb zelf nog niet de tijd genomen om te kijken welke GT3 ik (tegenwoordig, na alle updates) het lekkerst vind, maar ik kan me voorstellen dat de een beter/sneller/fijner is dan de ander. Redelijk tijdrovend (maar wel leuk) klusje om dit voor een auto of acht te testen.

9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Geen idee waar dit over gaat :) Kwam nu op Le Mans tot 3.57.5 maar spin nog regelmatig met combi aanremmen + sturen dus heb nog iets niet helemaal goed staan.

10. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah was iets niet goed gegaan. Wiethok zei ergens dat hij 3:55 had gereden. Zag op de Xbox app dat jij tijdens diezelfde race 4 minuten rond reed. Vandaar de 5 seconden. Wiethok rijdt inmiddels al 3:53 dus het verschil is nog steeds wel groot. Misschien ga ik morgen even wat rondjes rijden, even kijken hoever ik kom.

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Parties krijgen een nieuwe limiet van 12 naar 16. Preview Members krijgen die update vandaag al. :)

Dex, Beltoni en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Beter!!!!!

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Kan je die update al downloaden? Gaat dit voor ons geen problemen opleveren omdat waarschijnlijk maar de helft van de mensen hier in het preview program zitten?

14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Gewoon iedereen die nog niet in de preview zit een invite sturen xD.. of voor de zekerheid iedereen die mee doet met racen hahaha

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dan duurt het altijd nog +- 2 weken voordat je toegelaten wordt. Daarnaast moet je eigenlijk met stuurtje helemaal niet deelnemen aan het preview program, daar komen nog wel eens problemen van. Geen idee waarom ik nog steeds ingeschreven sta...

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Goed nieuws!

Al zou het voor PCars ook slecht nieuws kunnen betekenen... Zou me niks verbazen als juist die game een permanente sound-bug krijgt ofzo :9

17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Die previews zit ik niet op te wachten tbh haha O-)

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    4:00.5xx so far.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  20. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Na een paar rondjes blijkt de set up, die WIETHOK had gepost,
    http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/387394476
    de meest konstante rondjes oplevert en ik in de buurt van Wiethok kom, die ook deze tune gebruikt.
    Sneller kan nog wel maar dat betekent nog wat meer oefenen en bijschaven aan de rondetijden.
    Trouwens nergens reageert de RUF op deze track onvoorspelbaar zoals op Sakitto.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2016
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina