1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dit snap ik dus niet. Bij SBMM kom je tegen mensen de spelen die ongeveer qua skill gelijk zijn aan je eigen skill. Wat heeft dat dan met campers te maken? Als jij die skill haalt zonder te campen zullen er ook genoeg anderen zijn die op die manier spelen. Campers zul je altijd tegen komen, ook als de matchmaking prio geeft op connectie ipv skill

    @Maddmonkey; ben het met je eens dat connectie de hoogste prio moet hebben
     
  2. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt er natuurlijk ook aan wat je onder camper verstaat.

    Je hebt campers die hun plek echt niet af komen (vooral bij hardcore, of campers die zich alleen op een heel klein stukje van de map begeven.
    Deze laatste kunnen een hoge SPM hebben, voor de eerste categorie wordt het wel al een stuk moeilijker.

    Ik wil niet zeggen wie het is, maar ik vind een gemiddelde 474 SPM met Kill confirmed wel hoog :p
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet eens de hoogste. Alle prioriteit. Tenzij het dus een aparte playlist is. Skill based is heel leuk in theorie, maar dat is het communisme ook.

    Je kan je namelijk afvragen hoe waterproof de matchmaking is en hoe het zit met party's. Is de party host het punt waarop naar andere spelers gezocht wordt? Gebruik dan mensen uit jouw friendlist als host. De hoogste stat speler uit een party als referentie voor de matchmaking? Forever alone als je wat hogere stats hebt.

    SBMM is echt ontzettend moeilijk om goed te implementeren. Het is voornamelijk ideaal voor de average forever alone Joe (0.8 tot 1.2 kd groep). Die hebben een grote samplebase en minder kans om tegen een stuk betere tegenstanders te komen. Zit je daarboven dan is alleen Ali en Mufasa nog over die hun hoge stats te danken hebben aan het feit dat hun internet nog via een inbelverbinding gaat..
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk als je connection based hebt dan zitten er wel een matches dus waar je compleet in wordt ingemaakt, potjes waar je dik win of spannende potjes.
    Maar heb dat 10x liever dan iedere match een sweaty met lag.
     
  5. HaDeS

    HaDeS The Night Bleeds

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die de campain samen wil uitspelen op realistische? Let me know stuur me een pm ofzo
     
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mooi om te zien dat de "LAG" discussie maar verder gaat. Ik heb een meer dan prima verbinding met mn xbox, hoge download en goede upload, ping die niet boven de 34ms komt en een open nat type. Internet via kabel btw geen wifi.
    Nu heb ik een kd van boven de 2.0, en ik pak vaak vlaggen en objectives. Daaruit blijkt dus dat ik eigenlijk een pauper verbinding heb?! Ik snap ut niet meer....

    Btw ik zie af en toe mensen in de lobby die level 319 ofzo zijn. Wat is dat??
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je dat concludeert, snap je er inderdaad niet zoveel van.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Dat zeg ik ook in de laatste zin die je quote ;)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je kan nu lvlen tot lvl 1000 na Master Prestige. Iedere 100 lvls krijg je de prestige emblemen van de WaW, Black Ops 1 en 2
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Een hoog SPM? 400/500.

    Alles draagt bij aan je SPM. Als je een Wraith in de lucht hebt die toevallig 4 kills maakt in een aantal seconde heb je al snel 100 punten. Tel daarbij je overige streaks op (UAV, C-UAV, Cerberus, R.A.P.S o.i.d) en je punten schieten omhoog. Het aantal kills wat je ermee krijgt is mooi meegenomen ... Iemand die 500+ SPM heeft is niet per definitie een rusher. Hij kan tactisch spelen door constant op 1 plek te blijven zitten. Mensen komen toch wel op hem af.

    "Godverdomme die eikel zit er nog steeds! Nu ga ik hem killen!"
    *dood* > 100 punten (dus 100 SPM) erbij voor je enemy
    "Nu zal ik hem hebben!"
    *dood* > 100 punten
    ... enfin, ga zo maar even door.

    Je hebt zat mensen die objective spelen maar niet verder komen dan hun eigen spawn. Tenzij ze moeten verhuizen. Gisteren een "kleine" test gedaan m.b.t SBBM. Mijn zwager heeft 300 als SPM. Ikzelf 450. Ik ben de "host" en kom tegen mensen die rond mijn SPM zitten. Mijn zwager is host en we komen tegen mensen met een SPM van 250~300. En dat merk je gelijk in de lobby. Erg bijzonder.

    Potjes zijn de laatste dagen erg sweaty. Is natuurlijk vet ... maar ik geef er niet veel om om constant maar weer door zo'n campende struik genakt te worden. En al helemaal niet als de beste man/vrouw een x-aantal perks aanheeft staan die hem nagenoeg onzichtbaar maken. COD is een "rush" game waarbij je (iedereen speelt z'n eigen spel) kills maakt door te rennen ... helaas heb je altijd personen die nooit verder komen als een gedeelte van de map.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Dat staat nergens in de handleiding dat je MOET rushen.
    Ik camp zelf niet maar speel wel behoudender dan de rushers. Die laat ik mooi eerst een huis in of een hoekje om rennen. Mooi kanonnenvoer denk ik dan. Zal misschien komen omdat ik meer battlefield speel. Mja die base campers en spelers die nooit helpen met objectives vind ik ook falend. Dus geef je wel gelijk. Maargoed ieder zn eigen manier he...
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD is van origine een "rush" game. Zeker als je dat gaat vergelijken met Battlefield. Battlefield is ook veel groter en tactischer. Jammer genoeg heb je genoeg stat-whores die hun K/D of SPM belangrijk vinden en daardoor op 1 plek blijven hangen. Iedereen moet spelen zoals ze zelf willen hoor ... maar als je 5 of 10 keer dezelfde gozer uit dezelfde hoek moet knallen begint dat wel te irriteren.

    Ik speel zelf ook behouden. Het is niet zo dat als ik een rood stipje op de map zie ik hier op af ren als een malle. Nee, ik denk dan van "O, vast een spawn point ... dus zullen er meer zitten". Ik ren dan om, of ik wacht rustig af totdat een team-maat de pijp uit gaat :+ Op Domination zie ik zo vaak van dat volk wat nooit een vlag af komt. Die blijven dan hangen en pakken de kills mee omdat het andere team verliest of niet nadenkt.

    Call of Duty blijft een spel wat je als een debiel laat ragen. Om een potje daarna weer te zeggen "Tering! Wat een awesome game". Met die P2P connecties blijf je gekke shit zien. Dedicated Servers zullen er ook nooit komen ... O, en als je gekke shit mee maakt in een game ... kijk je game dan eens terug in Theater Mode. Dan zie je de delay pas.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vermaak me d'r eigenlijk wel weer mee :+

    Woensdag Awakenings DLC ook voor de Xbox One toch?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Donderdag :)
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nmw as donderdag 3-3

    Edit : Rampage was me net voor |:-
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja het temp is sowieso hoger. Ik had jaren geen cod meer gespeeld. Enkel battlefield. Ik schrok me dood toen ik bo3 ging oppakken. Alles ging zoooo snel. Maar na even oefenen ging ik weer als vanouds!
    Ergerlijke wat jij ook al zegt idd, een vlag pakken en 3 teammates langs je zien rennen. En dan net voor je die vlag overneemt wordt je gekilled...
    Kd of spm boeit me echt niks, ik wil winnen en dan is een leuke kd alleen maar extra
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is er ineens sbmm ofzo?? Kom alleen zwetende mothefuckers tegen :p
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ohja het is vandaag dinsdag :+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Welkom! :+
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik las volgens mij ergens dat je op de PS4 de dag voor de nieuwe mappack uitkwam deze al kon downloaden. Is dat bij XBone ook?
     

Deel Deze Pagina