Ik vindt dit echt een super setup.. soms op het rechte stuk wil die wat na links en rechts gaan maar verder kwa grip en snelheid is die perfect Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Breaking news Gerucht: Mogelijk komt er na deze cup een GT3 endurance cup. (mede door uitstellen Asetto Corsa en de nieuwe USA car-pack
Na 6 rondjes rijd ik al een 3:55.1xx dus dat gaat wel de goede kant op. Denk dat je 9 rondjes ook prima op soft kan rijden dus dat komt ook wel goed uit. Volgende keer maar even kijken welke invloed hazy weather heeft op de auto.
Is het goed dat ik de komende races deze wagen ga gebruiken.. #55 TurboDuck Reden van aanvraag andere livery.. dochterlief noemt alles wat vliegt een Duck.( helemaal gek van Donald Duck ).. Dus Turboduck is lekker toepasselijk hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Is akkoord. Die € 15.376,65 kun je overmaken op NL68ABNA 05567944342 t.n.v. FIAA, o.v.v. firma list en bedrog
Is goed dan betaal ik graag in 3x.. nu niet, dan niet en nooit niet Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik heb een eerdere gedeelde setup gebruikt gister en dat ging eigenlijk heerlijk. Die setup heb ik in de pitbox opgeslagen. Als ik nou een andere setup wil testen, hoe zorg ik ervoor dat ik mn eerste setup niet verlies? Heb me bij pcars daar eigenlijk nooit in verdiept.
Als het de setup is die ik afgelopen maandag heb gepost dan hoef je niets te veranderen.. Loyall zijn post is de zelfde tune. Tip: aan de eerst versnelling NIETS veranderen, anders sta je stil bij de start Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja dat is dezelfde en snelste set up. Omdat je weinig aan de gear-ratios kan veranderen zijn de verschillen niet zo groot tussen de tunes.
Ten opzichte van de setup.. als je de eerste versnelling ook die tik langer zet valt je wagen bijna stil bij de start Eerste versnelling gewoon op 3.91 laten staan Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Je hebt dan een standaard 1e versnelling daarna een 3e versnelling, dan een 4e, dan een 5e, dan een 6e en dan een overdrive in vergelijking met de standaard set up gear-ratio. Met andere woorden de 2e versnelling ontbreekt maar als compensatie krijg je dan een extra overbrenging in de vorm van een verlengde 6e versnelling.
Gear1 > 3.91 Gear2 > 2.34 Gear3 > 1.97 Gear4 > 1.67 Gear5 > 1.43 Gear6 > 1.37 Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Tune-------------------------- standaard Gear1 > 3.91------------------3.91 Gear2 > 2.34------------------2.84 Gear3 > 1.97------------------2.34 Gear4 > 1.67------------------1.97 Gear5 > 1.43------------------1.67 Gear6 > 1.37------------------1.43 Vanaf 2e versnelling is alles 1 click opgeschoven. Verhouding 2.84 is overgeslagen en verhouding 1.37 is erbij gekomen in de aangepaste set up. Ik krijg hoofdpijn