[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok bedankt voor de info. Dan misschien toch een overweging waard.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja... dit is ook geen single player game natuurlijk. Kijk er al erg van op dat jij hier berichten post :+ Ga je de game wel halen?


    Tja ligt er maar net aan of je ook twee consoles hebt, geen ps3 gehad hebt en welke games je interesse hebben natuurlijk en hoe snel je op games uitgekeken bent.
    Ik heb nog steeds een steeds groter wordend lijstje van "must have" games die ik ooit nog eens moet gaan spelen/aanschaffen en die wordt eigenlijk maar niet kleiner :'-(
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het is WEL een SP game. Een single player RPG zelfs! Met Online mogelijkheden. Zo is de game ook weggezet en ook echt wel mijn ding. Heb de game in pre-order dus, ja ik ga hem halen.
    En ik ga vast ook wel co-op / DZ spelen, maar in eerste instantie ga ik wel voor SP ervaring. En dit is geen Destiny (waar ik na de story wel mee klaar was, of eigenlijk al eerder)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah dat is marketing. Ik weet vrijwel zeker dat je teleurgesteld gaat zijn als je dit als singleplayer game ziet. Dit nieuwe gefuseerde genre moet het juist hebben van de online aspecten.
     
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Klopt.
    Daarom heb ik een paar weken geleden een ps4 gekocht.
    Inmiddels heb ik daarop ook een aardige verzameling.
    Maar als je alleen een X1 of ps4 zou hebben het is erg stilletjes met mooie releases
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt toch wel mee? Dark Souls, Mirrors Edge, Overwatch, Battleborn, Doom, Hitman, Dirt Rally. En dan natuurlijk. Quantum Break, Uncharted, Ratchet and Clank, No Mans Sky.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, tis maar wat je stil noemt.....zoveel meer komt er op PC toch ook niet uit?
     
  8. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Niet alles is helemaal mijn ding.
    En als je 1 systeem zou hebben vallen de exclusieve af afhankelijk van welk systeem je hebt natuurlijk.
    Nee ik denk dat the Division mij wel ff bezig houdt en dan heb ik ook nog Heavy Rain en de Nathan Drake collectie liggen voor de ps4 totdat Quantum break uitkomt.
    Misschien is No mans Sky wel wat of Uncharted 4
    Misschien wordt het uiteindelijk toch weer een mooi jaar,maar wel makkelijker met 2 systemen
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind ook dat er juist veel releases zijn. Teveel om alles te kunnen spelen. En ik vind de exclusieve titels op de One tot nu toe erg matig. Heb ik al een jaar niet meer op gespeeld. QB kan weer interessant zijn, maar die pik ik later wel ooit eens op. Eerst een rij afwerken op de PS4: Division, DS3, U4, No mans Sky, Witcher DLC, Fallout 4 DLC. ..

    @Maddmonkey Ben ik niet bang voor. Dit gaat een hele andere ervaring worden dan Destiny. Dat was als sp echt belabberd en veel meer op mp en endless farming gericht (light gear, yuk).
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw, dan race je behoorlijk door een stapel spellen heen :+ @Xandorra

    Je noemt nu tweemaal destiny. Waarom? Ik maak nergens die vergelijking op.

    Ik sprak vanuit mijn ervaring met de beta dat ik het echt ontiegelijk saai vond. Was daar een van de weinigen in, maar afgezien van het (misschien) boeiende verhaal zie ik maar weinig boeiende elementen in de game zien afgezien van het co-op'en in de game. Ik weet zeker van mijzelf dat ik een game als dit echt niet als singleplayer game zou willen zien, want dan zou ik teleurgesteld zijn. Zeker als ik net van een Witcher oid afkom.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    En dan ben ik ook nog uitgekozen voor de PS Now beta, moet ik ook nog allerlei PS2/3 games spelen :'-(

    :+
     
    Xandorra en Servantes vinden dit leuk.
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Valt toch wel mee.
    Ik ga er niet vanuit dat ik ze allemaal uitgespeeld heb voor de release van QB.
    Zeker nu niet want ik lig plat met een flink griep en keelontsteking,maar hoop dat dat minder is voor dinsdag.
    Voor de ps4 heb ik ook nog The Order,infamous SS en Beyond two Souls.
    Ik kom heus wel het jaar door
    Maar dat komt echt door de aanschaf van de ps4.
    Buiten The Division en Quatum Break en in Augustus Deus Ex is er voor mij niet heel veel op de X1. Of Fallout moet met een mega grote Dlc komen waar ik de seasonpass voor heb.
     
  13. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Gisteravond de gewone versie maar geannuleerd (geld was vanmorgen al teruggestort) en net de Gold Edition besteld voor nog geen €42 in de Argentijnse store.Voor die paar euro meer heb ik liever de Gold Edition.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Zo hebben s9mmihe van ons het ook gedaan,alleen dan in de Braziliaanse store.
     
    locoboy vindt dit leuk.
  15. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja ik wist eerst helemaal niet dat dit kon dat annuleren.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zie de Argentijnse store vaker voorbij komen. Is dat weer een hoop gekut met CC etc? Gold edition voor 42 euro terwijl die hier 99 euro kost is geen misselijke deal.
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    De codes voor de Origins Gear sets zijn te redeemen!

    Wel effe xbox.com of je console op US zetten!! Anders werkt het niet!
     
    Xandorra en Graveheart vinden dit leuk.
  18. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee man is helemaal niet veel gekut zoals je zegt,gaat echt makkelijk man.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik stuur je even een PM.
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gedaan
    Zie hem alleen er nog niet tussen staan
     

Deel Deze Pagina