1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dat zou wel heel zuur zijn zo kort voor de release
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik kreeg een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was. Na contact klantenservice bleek dat de leverancier het probleem was, zodoende bleef onduidelijk of ze op tijd kunnen leveren. Op voorhand zijn alle preorders van de gold editie gecanceld, tenminste dat kreeg ik te horen. Ik had een exemplaar voor de PS4 in de preorder staan.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    thiez vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou fuck bol zeg...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Neem aan dat de normale versie geen probleem is ?
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb de Sleeper Agent Edition en heb ook niks gehoord nog dus zal wel aleen de gold versie zijn.
     
  7. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Baal je er soms van dat je een game wilt spelen maar niemand in je vriendenlijst de game aan het spelen is?

    Wij, een groep van 8-10 spelers, hadden dat ook en dachten laten we voor onze volgende game, The Division, een Playstation community oprichten. Waarmee we elkaar kunnen helpen in de Dark Zone, missies halen, items traden (in next update), tips & tricks uitwisselen of gewoon ouwehoeren.

    We zouden het leuk vinden als spelers, die elkaar met respect behandelen, een keer willen komen kijken of deze community iets voor hun is.

    Playstation community: The Division NL (Dutch)

    Wij staan inmiddels met bijna 30 man paraat voor de nieuwe game sensatie The Division. Hopelijk tot ziens!!!
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2016
    GForce en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En hoe kunnen geïnteresseerden met jullie in contact komen? ;-)

    Jou quoten? Jou pm'en?

    Is er een website? Etc? Lijkt mij handig om te vermelden....
     
    NaiZuro vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lijkt mij een prettig initiatief.. Wellicht ook iets voor de xbox?
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Community joinen op je ps4 lijkt me?
     
  11. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Dacht dat jij wel een PS4 had Anubis haha. Op de PS4 heb je community´s en daarop kun je zoeken naar de vermelde naam :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij niet zo nodig in dit spel. Geloof dat de ingame LFG opties aardig goed zijn.
     
  13. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet niet of je ooit WoW gespeeld hebt, maar dan weet je dat de woorden ´LFG´ en ´goed´ niet samen in één zin gaan. :+
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet wel dat ik Destiny gespeeld heb en daar nagenoeg geen goede opties zijn om ingame anderen te vinden. Volgens mij is dat bij deze game een stuk beter geregeld.

    Daarnaast kan je ook mensen toevoegen uit dit topic die de game op dezelfde console spelen en dan gewoon kijken wie er online zijn als je online komt :)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ah, idd. Hahahahaha, totaal vergeten die communities op de ps4.

    Komt waarschijnlijk omdat ik momenteel voor 90% de Xbox One aan hebt staan.
     
    NaiZuro vindt dit leuk.
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    The Division Achievements

    Edit ; Wat end-game details via Reddit.

    These are all taken from the final game translation files. If they are exactly used like this I can't be sure of course, but it sheds some more light on what there is in store for us. Enjoy!

    Gear Sets

    • Gear set equipment can be found by completing the most challenging activities in Manhattan.
    • Collecting and wearing gear sets grant powerful stat bonuses and talents.
    • Gear sets of varying gear scores can be found for many playstyles. Find the set that best suits yours.
    • “Tactician's Authority” – enhances electronics and support capabilities
    • “Striker's Battlegear” – provide bonuses for assault capabilities
    • “Sentry's Call” – enhances marksman capabilities
    • “Path of the Nomad” – provides bonuses for lone wanderers
    Item trading

    • Items dropped by enemies can be shared with other players.
    • Trade items by dropping them as loot from your inventory, so players in your group can pick them up.
    • You can only share items for a limited amount of time after you have acquired them.
    • Items can only be shared with players who are currently in your group and who were also in your group when the item was originally dropped.
    Daily and Weekly Missions

    • Global and Personal Assignments are automatically obtained when you log in and can be tracked from the map via the menu called “Mission Overview”.
    • Assignments are available for a limited time, after which, they will be replaced by different assignments.
    • Assignments come in four different categories:
    • Combat
    • Dark Zone
    • Crafting
    • Main Missions
    • Most assignments can be completed while playing alone but some will require enlisting other agents assistance to complete.
    Supply Drops

    • Dark Zone Supply Drops are a global event where the Strategic Homeland Defense agency air drops multiple supply caches to assist Division agents.
    • Supply drops will occur multiple times over the course the day.
    • The supply drops will contain non-contaminated gear of all types that will be ready to use without the need for extraction.
    • These supply drops will be heavily sought after by other agents and enemy factions that roam the Dark Zone, so be ready for resistance.
    Gear Score

    • Compare the Gear Score of the most powerful items in the game to know which one is the best. Increase your average Gear Score to gauge your chances against high end content and display your prowess in the Dark Zone.
    • Every non-vanity gear piece that can be found when your agent is level 30 has a Gear Score value. The higher an item’s Gear Score, the stronger the item.
    • The overall Gear Score of your agent can be seen in your main menu next to your player level. Gear Score indicates the advancement of an agent.
    • Other agents’ Gear Scores are displayed next to their health bars.
    • Improving your gear and increasing your overall Gear Score will grant your agent access to the most dangerous high end challenges. Your Average Gear Score can be found in the main menu and is visible to other players. It is the average value of all equipped gear pieces.
    Challenge Mode

    • Play main missions in Challenge Mode with new encounter compositions and stronger enemies to receive high end rewards.
    • The challenge mode is now available in Lincoln Tunnel Checkpoint, Lexington Event Center, WarrenGate Power Plant and Russian Consulate.
    • You must have completed the mission once and have a Level 30 character before you can play challenge mode.
    • The encounter compositions are reshuffled to offer a new challenge and the amount of enemies is balanced for 4 players.
    • All enemies are now level 32 elites.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016
    Lijpe Mocro en Remo NL vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahaha ... ik vind sommige dingen wel een beetje een dikke vinger richting Destiny. Zeker dat loot-trading systeem :+

    De game klinkt echt geweldig ... heb helaas de beta niet gespeeld. Gisteren wel een berg filmpjes gekeken en de sfeer die de game uitstraalt is echt top. Echter vraag ik me af of dit niet snel "saai" begint te worden omdat je natuurlijk in de Concrete Jungle speelt. Ik wacht daarom even lekker een maandje af en zie wel wat jullie er uiteindelijk van vinden.

    EDIT
    En dan doel ik voornamelijk op het verschil tussen BETA en de uiteindelijk game. Content erbij? Wat is de uiteindelijke content ... etc.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2016
  18. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Wordt 'ie al verkocht? Of houden ze zich strikt aan 8 maart?
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Mag hopen dat het niet op Destiny gaat lijken... vond dat wel zo'n shit game
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Destiny. Prima game. Speelt lekker ... niks op aan te merken (maar doe het lekker toch). Echter is de houding van Bungie richting de spelers echt bagger. Laten we hopen dat dat niet het geval is met deze game :)
     

Deel Deze Pagina