Krijg net een mail van bol.com dat ze de gold editie onterecht hebben geannuleerd en hij toch op voorraad is! Te laat nu al elders besteld fail.com
Heb de game lang gespeeld... maar na maanden door dezelfde omgevingen heen lopen en looten waar verder niks nieuws bijkomt ben ik er wel klaar mee.
Tuurlijk. Dan is het je geld waard ... maar, deze omgeving (New-York) wijzigd niet. In Destiny had je nog variërende locaties. Hoe dan ook, ik hou dit topic vanaf morgen goed in de gaten. Ben heel benieuwd of de uiteindelijke game nog mooier is als de beta .. en wat de uiteindelijke versie allemaal nog toevoegt
Nee want reviewers kregen de game niet voor release ivm het opstarten van servers en de moeilijkheden daarvan etc.
... en Division Reddit "explodeerd" nu al met : Worst customisation options EVER! Faces are so generic... https://www.reddit.com/r/thedivisio...ce_alot_of_people_are_already_playing_can_we/ T'is maar wat je je druk om maakt
Maar eurogamer meld dat er Wel een stukje van Brooklyn speelbaar is. Ach als het maar lekker speelt Verstuurd Met Tapatalk
Stukje van Brooklyn? O? Netjes. Ik verwacht dat het huidige New-York groot zat is. Ben benieuwd als iedereen een weekje of twee gespeeld heeft wat dan de "reviews" zijn
Ja, dat de gezichten niet uitgebreid zouden zijn had ik al in de gaten met de beta Ik maak er verder niet echt druk om