1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je zou denken van wel, maar helaas.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was toch geen destiny @Gakkie :+?
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Deze is in de zomer van 2015 gecancelled ivm een balans probleem in de game met companion app.
    De app zag er toentertijd best wel geinig uit
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah! Thanks! Was ik toch niet helemaal gek ;)
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Waar kun je je complete kleding sets vinden die je gekregen heb want bij outfit sets staan ze niet tussen ?
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Speciaal voor degenen die morgen (vanochtend? Ik ben het een beetje kwijt [​IMG]) nog moeten wachten met spelen tot ze uit school/werk komen. Of voor de mensen die nog even over de streep moeten worden getrokken. :)

    Deze uiteindelijke versie speelt heerlijk weg. De BETA vond ik een beetje matig maar tijdens de eerste drie kwartier heb ik me prima vermaakt. Het ging allemaal lekker vlot en de laatste missie in een team met vreemden was echt superleuk.

    Ik heb geprobeerd er een zo vlot mogelijk filmpje van te maken. Na 2,5 minuut eindigt de intro en begint het spel:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wacht even de meningen af van Grave en Hybrid alvorens ik de game koop. :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    gisteren toch maar effe gehaald bij de mediamarkt speel op de ps4 kan me toevoegen voor coop
    Ferron85Nl
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Idem, maar ik wacht wel gewoon af wie er over een maand nog speelt. Wil hem aan de ene kant graag nu hebben, maar aan de andere kant voel ik toch niet zo erg de hype als sommige. Voor mijn gevoel ben ik na het Destiny avontuur ook wel een beetje klaar met games waar je heel veel uur in moet steken een maar grinden. Daarnaast heb ik geen gouden RNG pik. Daarnaast heb ik gewoon weg de tijd niet om overdag te spelen om bij te blijven. En dat staat me ook een beetje tegen. Spelen met een vaste groep personen van XBW is echt tof, alleen als je er achter aan moet hobbelen dan werkt dat ook niet mee om hyped te worden.

    Maar wie weet misschien kunnen @Graveheart, @thiez en @Hybrid mij nog overtuigen, maar achja we gaan het zien. Het lijkt me wel tof deze game, maar eentonig.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wacht ook een tijdje af. Denk juist dat het grinden een stuk minder in deze game zal zijn wat ik dan persoonlijk juist weer jammer vind. Ben inderdaad benieuwd hoeveel mensen het spel over 3-4 weken nog spelen en bij hoeveel het meer hype is gebleken.

    Zie wel allemaal division posters btw. Toch aardig wat promotie vergeleken met andere games.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Promotie machine is aardig bezig ja. Zoals je al aangeeft wacht ik even alvorens ik de game ga kopen. Ik heb gisteren nog de JackFrags stream gekeken en die zei (weliswaar na 7 uur non-stop spelen) dat het al eentonig begon te worden. Nu zal ik hooguit 2 uurtjes per dag (als de twee kleintjes slapen) kunnen spelen, daar niet van :+

    Maar hoorde gister regelmatig het woord "again" en "repetitive" voorbij komen... Iets wat me toch zorgen baart.

    De game lijkt me echt super om te doen maar ben na Destiny een beetje huiverig geworden. Als Ubisoft zorgt dat er maandelijks (of om de zoveel weken/maanden) een gezonde dosis aan gratis content bijkomt is het geen probleem... maar die belofte maakte Bungie ook... helaas zit je met Destiny nu al sinds september 2015 op goede content te wachten :mad:
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Als je op start drukt, daarna naar Store gaat, dan kan je daar ergens je spullen redeemen. Als je dit gedaan hebt moet je in die base camp naar een Reward vendor toe. Die zit in dat medic gedeelte rechts achter. Hier krijg je je rewards :)
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn Wehkamp bestelling is verzonden! Bezorging tussen 14.00 - 18.00
     
  14. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijne ook. Mij benieuwen of ie er straks is. Zin in!!!!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had gisteren mijn bol.com bon verzilverd. Ik moet kiezen, The Division of........ Plants VS Zombies GW2.. En echt he.... Het is belachelijk, maar ik koos voor PVSZGW2 gniffel.

    Ik weet niet, het trekt me gewoon niet + Ubisoft (=hetzelfde, hetzelfde, hetzelfde en nog een keer hetzelfde, gaap, gaap en nog eens gaap) De beta vond ik ook eigenlijk niet zo heel leuk. Beetje saai.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Juist totaal geen typische Ubi game. Vond ik al gelijk toen al in de alpha.
    Nu paar uur bezig. Best overwhelming qua het aantal perks, skill, missies. Hele map en inventory staat helemaal vol.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik doel ook niet op het AC en WD virus hoor. In dat opzicht is The Division totaal anders natuurlijk. Qua herhalend, bedoel ik gewoon de insteek van hun games vaak. Het is vaak veel van hetzelfde. Ik denk gewoon dat deze game mij heel snel zal gaan vervelen. Ik ben erg benieuwd hoe iedereen over een maandje denkt over deze game.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar is iedere game niet zo. Ik bedoel GTA heeft ook vaak dezelfde missies.
    Ben al blij dat deze game niet die standaard Ubi zooi heeft waar je towers moet unlocken om de rest van de map te zien.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Om die reden ben ik jaren geleden al gestopt met Ubi games te kopen. Far Cry, AC en WD zijn in mijn ogen ook 3 dezelfde games in een andere setting. Ik hoop dan ook dat The Division iets 'totaal anders' is.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn! Vette intro!
     

Deel Deze Pagina