Leuke races gehad! Race 1 redelijk eenzaam, met Surreal die op ongeveer 4-6 seconden op me jaagde achter me, en voor me Loyall en Wiethoek die aan de horizon verdwenen. Bij de start lag ik nog héél eventjes tweede, door met twee wielen over het gras, en twee wieltjes (nog nét) op het asfalt Loyall voorbij te stekken, maar uteindelijk was het niet genoeg om de poging door te zetten.
Race 2 heel vermakelijke race gehad. Beetje voorzichtig gekwalificeerd, en omdat het zo dicht bij elkaar lag mocht ik zesde starten. Ik bofte dat de auto's voor me geen denderdende starts hadden waardoor ik samen met @Coldzero richting 1e chicane sjeesde. Cold verloor daar net de controle waardoor ik redelijk safe door kon schuiven richting P3. De hele race maar één echt foutje gemaakt. (EDIT: 2 foutjes, ook nog eentje bij die chicanes rond start/finish). De eerste chicane op het rechte stuk nam ik iets te ruim waardoo rik een penalty kreeg en er de nodige mensen voorbijschoven. Daarna nog een gave achtervolging op Novacaine gehad, tot het moment dat hij wijd ging bij het opgaan van het eerste lange rechte stuk en een flinke penalty opliep. Loyall nog voorbij zien sjezen in het tweede deel van race 2, maar verder was het redelijk eenzaam, op P4
Zin in Brands Hatch!
De starts waren de spectaculairste momentjes, vandaar dat daar de filmpjes van zijn
Laatst bewerkt: 7 mrt 2016