1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou met een vriend gaan spelen gisteren maar omdat ik hem eerder had dan hem was ik al hoger kwa lvl dan maak ik wel een nieuwe aan en verwijder ik mijn lvl 3 karakter dacht ik nu komen we dus niet voorbij de eerste missie want daar moet je je personage inloggen op een computer het probleem is alleen dat zo'n 30 man dat wilt doen gisteren niet kunnen spelen daardoor en nu weer het zelfde probleem.
    Fijn dus
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, dat werd al meer genoemd. Ik ga er vanuit dat Ubi daar mee bezig is, haha.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, pre-order codes ingevoerd, maar spullen zitten niet in de game.
    De vendor wel gevonden (Manhattan safehouse, bij binnenkomst rechtdoor).......iemand meer last van?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja en ze zijn er mee bezig.
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de mensen die dc universe of destiny geweldig vinden is dit wel de bom!!!

    Moet zeggen dat ik hem ook best kicken vind, matchmaking is tof gedaan, en met vrienden denk ik geweldig.
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Waarom (nog steeds) die vergelijkingen met Destiny... die (bout game) heeft z'n eigen topic en dit lijkt er totaal niet op:confused:
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, wat? Waarom lijkt dit er totaal niet op? De enige verschillen zijn de setting, FPS vs TPS en het niet gelocked zijn in een class.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was zelfs een interview met iemand van ubi dat ze de ontwikkelingen mbt destiny in de gaten hielden. Zou zomaar mee hebben kunnen spelen dat de game uitgesteld werd.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat lijkt op Destiny dan? MMO gedeelte, maar ja, dan kan je Guild Wars 2 er ook wel mee vergelijken 8)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    MMOshooterrpg genre ;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De vergelijking met Destiny wordt gemaakt, hier en eigenlijk overal op het internet omdat het de makkelijkste vergelijking is. Vooral voor console gamers. Beetje irritant ja want de MMO vergelijking kan idd met iedere MMO gedaan worden. Maar ja het is zo. Betekent niet dat de vergelijking met Destiny helemaal vreemd is. Ze hebben aardig wat dingen overeen. Al doet The Division de matchmaking en het spelen met andere mensen beter.
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Het grote verschil is voor mij de schaal, de manier van met loot omgaan (markets en trading ja/nee), de mate waarin je anderen tegenkomt etc.
    Destiny en Division geven precies hetzelfde gevoel,'kleinschalig, (zeer) select aantal missies doen met matchmaking en verder met niemand wat te schaften hebben.
    Kom op man, je gaat mij niet vertellen dat guild wars hetzelfde gevoel geeft als division. Ben je guild wars ingegaan met de vraag van hoe veel speelduur ga ik hier uit halen? En destiny/division?
    Daar is je verschil.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De hype is altijd groter als het uiteindelijk resultaat. Als je meer wilt en je gaat met zo'n mind-set een game spelen dan zal je altijd teleur gesteld worden.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bedankt voor je wijze woorden Rampage.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hou jij het effe lekker bij the Green Mile? Andermans vieze verhalen lezen :p

    EDIT
    Om het dubbel posten maar te voorkomen. De game lijkt me fantastisch om te spelen maar iets "weerhoud" me er van om de game ook aan te schaffen. De setting spreekt me aan, het ziet er goed uit, kwa geluid is het ook prima ... maar iets zegt "niet doen" :+ Heb nu van Gothalion, JackFrags e.d allemaal al meerdere malen gehoord dat de game veel in herhaling valt, er weinig variatie is kwa missies en dat de echte game pas na level 30 begint. O, en @bulletproof010 maakte me er even op attent dat er ook enemies in de wereld lopen die een HOGER level hebben als dat jij kan halen.

    Ik wacht nog even af op de "echte" review van @Hybrid en @graveheart. Naar @thiez luister ik niet, want die krijgt toch alles in een week.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2016
    Cyrax vindt dit leuk.
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Koop 'm maar niet Waldo. :p
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In plaats van lopen emmeren had je ook gewoon antwoord kunnen geven ;) Even die Hype-Baard afzetten ...
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren mijn eerste missie op Hard gedaan. Dat was nog best pittig maar het was uiteindelijk wel gelukt. Dan is er toch echt wat team work nodig, zeker omdat je nog niet de ideale talents en perks hebt. Wat een heerlijk spel dit! Heb de hele hype train gemist maar ben blij dat ik maandag toch nog even heb gehaald!
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Hij bevalt mij iig heel erg goed! Vermaak me prima, matchmaking verloopt soepel en heb na paar uur spelen pas het idee dat ik een beetje begrijp wat er allemaal mogelijk is etc. Gister alleen wel 4x door de weg heen gevallen naar een gebied 'buiten' de map, waar ik na 5 seconden weer uit geteleporteerd werd, verder nog geen minpunten!
     
  20. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan je moeilijkheidsgraad aanpassen?
     

Deel Deze Pagina