1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je in game bij een mission aankomt krijg je een soort menuutje in beeld, oa voor matchmaking. Daar kun je ook de moeilijkheidsgraad voor die missie aanpassen.

    Imho is dit veel leuker dan Destiny. Dit is veel meer RPG, Destiny is veel meer shooter. Dus erg afhankelijk van wat je ding is ...

    EDIT
    Hoe gebruik j eigenlijk die explosive kogels enzo. Is dat een soort timed buff ofzo ?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2016
  2. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je explosive bullet hebt gekozen komt die erbij te staan in je Hud (onder de linker bumper skill icon dacht ik) en loopt deze langzaam leeg. Ik weet alleen niet of in die tijd alle kogels dan ook explosive zijn. Erna heb je ook weer cooldown zoals bij je Skills
     
  3. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had gister overigens ook wat raars, ik was met een vriend aan het spelen en we hadden dezelfde dingen unlocked van Medic centre. Maar hij was soms Filter level 1 en ik bleef altijd op 0 staan. Hebben meer mensen dit? Het switchen of andere mask kiezen maakte niks uit
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik snap het idee achter het craften, maar zit wel met een vraag. Ik heb net groene weapon parts omgezet naar blauwe weapon parts, maar ik zie geen blauwe weapons in het crafting station bij de Base of Operations.

    Klopt het dat dit rewards "blueprints" bij bepaalde sidemissions zijn? Of wilt dat niet altijd zeggen dat het een specialized blueprint is?
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit is een bug die ook in de beta zat en is helaas niet gefixt. Een herstart van de game zou het moeten oplossen.
     
  6. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ah ok, zo'n idee had ik al, vanavond maar even testen!
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb de hype van dit spel een beetje langs me heen laten gaan maar zit nu toch te denken hem te kopen. Iemand die me over kan halen de game aan te schaffen? (Of juist niet?)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kunnen we samen lekker co-oppen op de PS4 ;)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zelfde concept als in destiny dus ;)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oke ja super vet koop ik er meteen een PS4 bij :)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ook nog niet overtuigd merk ik? ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik snap soms niet hoe ik bij bepaalde loot kom, zoals in dit filmpje



    En hoe krijg ik een filter ?
     
  13. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Heb ik ook soms geen idee hoe
     
  14. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik neem aan dat je filter level bedoelt:

    The key is the Medical Wing of the Main Base. Many of the upgrades in this area will raise your air filter level. It is listed under the Perk spot, so head to the Medical Wing, load up all of the upgrades, and see which ones work. For example, the Hazmat Unit upgrade, which is pretty cheap at 400 medical supplies, will raise your air filter level by one.

    Maar hier had ik gister dus issues mee (wat schijnbaar bug is), moet dat vanavond nog testen of mn level nu 1 is of niet
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dus level 1, maar snap niet hoe hier binnen te komen

     
  16. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Het level van je filter opent geen delen van het spel van wat ik gister gemerkt hebt (weet ik niet 100% zeker), het zorgt er alleen voor dat je kan overleven in besmette gebieden met bepaald level van besmetting. Ik had gister besmet gebied wat level 2 was (ben door bug 0) en was na 10 sec dood, maar kon er wel inlopen. Maar hoe je daar binnenkomt weet ik ook niet.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was ik niet en ben ik nog steeds niet. Denk ook niet dat ik het zal worden, want ik heb weinig tijd, energie en zin in een zelfde soort game die minder fun aanvoelt qua gameplay.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    CrazY, nawa, SHiZ NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Achter die huizen rij is een steegje met allemaal houten schuttingen. Daar door lopen en uiteindelijk kan je door een deur en kom je daar
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Morgen eens proberen.

    Wel stom overigens dat je vaak timed objectives hebt: Zet de scanner aan, 2 minuten, zet de volgende scanner aan, zet scanner 3 aan. En ondertussen spawnen er enemies. Ik dan als ene gek langs alles en iedereen rennen om de objectives te behalen en dan bekommer ik me wel een keer om de enemies ... :eek: Hoort dit zo te gaan ?
     

Deel Deze Pagina