Zal je ook toevoegen. Heb eigenlijk weinig tijd met twee jonge kinderen, maar zit dit spel 's avonds al gauw meer dan een uur te spelen. Ook leuk dat een flink aantal van m'n friends dit spelen. Heb zelf het spel al aardig door, maar in de lucht goed timen is echt moeilijk onder de knie te krijgen.
Ja als iemand die aerials goed kan kan hij in z'n eentje vaak het hele team dragen merk ik, ik heb er zelf ook nog veel moeite mee om die aerials goed te doen.
Het vliegen opzich lukt nu best aardig, maar ik time keer op keer verkeerd... Ook verlies ik vaak de oriëntatie als ik omhoog richting de bal aan het kijken ben, waardoor ik de bal dan uiteindelijk volledig mis tijdens mijn vlucht.
Nu een paar dagen gespeeld. Wat een super spel! Vooral 2 vs 2 vind ik erg leuk. Blijft wel super moeilijk als de bal boven je autootje is. Kan dan nooit goed mikken en timen.
ziet er gaaf uit! Ik snap dat ik het niet op dat niveau ga kunnen, maar volgens mij is dit wel een game een tweede controller voor aan te schaffen, zodat ik met mijn zoontje (7 jaar) kan spelen. Iemand hier ervaring met hoe de besturing (en de timing) valt bij kinderen? Hij kan op de wii U al prima overweg met mario kart (100cc) dus dat moet toch goedkomen?
Ik weet niet of het al hier is gezegd, maar de laatste 2 auto's kan je gewoon unlocken. - Win met elke auto een wedstrijd (Halo auto) - Voltooi en win een seizoen (GoW auto) Alstublieft!
Best. Save. Ever! Wat een heerlijk spel is dit zeg! http://xboxclips.com/XplodedAppendix/ad027d1a-2a12-4290-8e47-1e11bb259a55
Ik heb wel elke keer dat als ik mijn xbox uitgezet heb, dat ik dan het spel moet afsluiten voordat ik weer online kan spelen. Krijg anders de melding dat ik niet ingelogd ben op de server.
Een makkelijkere manier als je niet inglogd bent op de server is even op x drukken: dan probeert 'ie een party aan te maken maar dat kan alleen als je verbonden bent. Stukkie sneller dan de game opnieuw opstarten Wel super veel vastlopers als je splitscreen online gaat trouwens. Dat moeten ze echt fixen.
Ik ga altijd naar ranglijsten dan maakt ie ook meteen verbinding met de server en kun je matches zoeken.