1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Correct, heb weer wat geregeld dat ik niet hoef te wachten.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Momenteel idd enkel alleen digitaal te bestellen. Je kan voor het intropack van 14,99 gaan waarmee je de proloog + de showstopper missie krijgt. Of je gaat voor het zevendelige 1e seizoen met alle content voor 59,-

    De keus is aan jou.....
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Fuck, ik heb van stage een mooie bon van bol.com gehad, die wilde ik eigenlijk gaan verzilveren..
    Nja, dan maar een andere game voor die bon
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Collectors Edition is binnen:cool:


    Fysieke uitgave Hitman uitgesteld naar 2017

    De volledige disk-versie van Hitman is uitgesteld naar volgend jaar. Dit bevestigt Square Enix. Daarnaast is er nieuwe informatie bekendgemaakt over de tweede aflevering van de game.

    Een reden voor de vertraging is niet genoemd. In januari 2017 wordt de complete game op disk beschikbaar gesteld. De eerste aflevering van Hitman komt morgen uit voor 12,99 euro op Steam en 14,99 euro op PlayStation 4 en Xbox One. Hierbij inbegrepen zitten de proloog en een missie in Parijs. De volledige game is ook al digitaal te koop voor 49,99 euro op Steam en 59,99 euro op beide consoles.

    In de tweede aflevering van Hitman bezoeken spelers het toeristische Sapienza in Italië. Het verhaal neemt Agent 47 mee langs een kerk, landhuis en griezelige catacomben. Het doel is om een geheim lab te vinden waar spelers een wetenschapper moeten uitschakelen om de verspreiding van een dodelijk virus te voorkomen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zijn er bijzondere preorder voorwaarden of kan ik gewoon de reviews afwachten?
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Uit een eerder persbericht.
     
    AgentSmith en NuclearGoat vinden dit leuk.
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zonet een poging gedaan om in rusland store de game te kopen ( 40 euro! ) maar helaas dat gaat niet meer.
    Nouja maar gewoon de 60 euro versie gekocht in nl store.
    Voor het eerst in jaren dat ik 60 euro voor een nieuwe game betaal maargoed hopen dat het waard is. Heb er zin in. Hij is aan het downloaden. Vanavond om 00.01 uur ga ik alvast een uurtje spelen.
     
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Hoe komt het dat het niet wil werken? Twijfel ook serieus om hem te halen. Koop normaal ook niet vaak wat full price.
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Kun je dit online coöp doen? Dat lijkt me echt sick namelijk
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik kon niet met mijn creditcard betalen. Echt een uur via google vertalen alle adres gegevens ingevuld tot ik doorkon naar betalen. Alleen deed hij toen moeilijk dat ik er niet kon kopen. Probeerde met creditcard.
    Maargoed geen zin daar uren in te steken. Usa store ook geprobeerd maar helaas dat werkt ook niet meer. Wat misschien nog wel kan is een giftcard kopen van rusland.
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nee is singleplayer game. Co Op is opzich zeker een leuk idee. Beetje een splintercell 2/3 co op idee. Dat was namelijk supervet.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Christmas came early today.....

    [​IMG]
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Morgen gelijk maar even proberen :cool:

    Witte rubber explosive duck uitproberen :cool:
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    That Blood Money-vibe.
    Welcome back, 47. Awyeeeeeeeah.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Reviews zijn matig. En ik ben niet van het tig keer uitspelen van 1 level. Ik wacht wel tot de discversie met alle content er is. En dan nog alleen als die al weer nice price is. There are better things out there! :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    7 en 8 is niet matig? Het is precies wat je verwacht van Hitman (Absolution tel ik niet mee).
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Inderdaad, ik vermaak me er prima mee. En ja, als je niet houdt van levels meerdere keren uit spelen weet ik niet wat je hier doet 8), dat is een van de grootste features van dit spel 8)
     
  19. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind 't ook een goed spel :) Nooit een Hitman-game aangeraakt, maar voor 15 euro toch de sprong gewaagd. Herspelen is juist leuk door die challenges die je kunt doen.
     
  20. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Vermaak me er prima mee
     

Deel Deze Pagina